دوربین پشت آیفون 13 | iPhone 13 back camera

3٬550٬000 ‎تومان
بدون مالیات

iPhone 13 back camera

آیفون 13 دارای سیستم دوربین پیشرفته شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسل، دوربین Ultra Wide 12 مگاپیکسل و دوربین Telephoto با زوم اپتیکال 3x است، که با Night mode، Deep Fusion و Smart HDR 4 به عکس‌ها و ویدئوها کیفیت بالا اضافه می‌کند.در صورت آسیب دیدن یا خرابی دوربین آیفون 13 ، بهترین اقدام این است که به مرکز خدمات اپل سرویس ایران مراجعه کرده تا تعمیرات تخصصی‌ اپل صورت بگیرد و از قطعات اصلی استفاده شود.


  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان تعویض قطعه در محل (فقط تهران)
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

دوربین پشت آیفون 13

آیفون 13 در سال 2020 معرفی شد. این گوشی هوشمند زیبا و کاربردی از بهترین و با کیفیت‌ترین امکانات و قطعات سخت افزاری بهره‌مند شده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات مدل از سری آیفون ‌13 دوربین آن است. امکانات دوربین این سری توانسته است؛ توجه‌های تعداد زیادی از کاربران را به خودش جذب نماید.

دوربین اصلی آیفون 13 دارای لنز دوگانه واید و اولترا واید 12 مگاپیکسلی است. لنز واید این سری دارای با امکاناتی مانند فوکوس خودکار دوال پیکسل با امکان تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال سنسور شیفت و دریچه دیافراگم 1.6 است. همچنین لنز 13 میلیمتری اولتراواید با امکان پوشش 120 درجه، تصاویر و فیلم‌های با قابلیت پشتیبانی از فضای بیشتری را ثبت می‌نماید. دریچه دیافراگم در لنز اولترا واید آيفون 13 نیز 2.4 است.
در مجموع این دوربین دارای قابلیت فلاش دوگانه ‌LED نیز است. با بهبود‌هایی که در ماژول‌ها و فلاش این مدل از سری آیفون 13 انجام شده است؛ عکسبرداری در شب نیز بسیار راحت‌تر و با کیفیت‌تر شده است.
همانطور که توضیح داده‌ایم؛ می‌توان به خوبی متوجه شد که دوربین آیفون ‌13 چه از نظر قابلیت‌هایی که دارد و چه از نظر مقاومت در برابر شرایط مختلف پیشرفت بسیاری کرده است. با این حال ممکن است که این دوربین نتواند در اغلب موارد مانند نفوذ آب و رطوبت به داخل دستگاه،‌ ضربه و فشار شدید و یا دیگر موارد مقاومت کافی نشان ‌دهد. در این زمان است که دوربین یا لنز‌های دوربین آسیب خواهد دید.

در سری آيفون ‌13 به دلیل ارتقاء سطح دسترسی سیستم عامل iOS به سلامت قطعات سخت افزاری دستگاه، اورجینال بودن قطعه یدکی از اهمیت زیادی برخوردار شده است. قابل ذکر است که استفاده از قطعات اورجینال سلامت دستگاه را به روز اول باز می‌گرداند و در آینده نیازی به تعویض مجدد آن پیدا نخواهید کرد.

شما عزیزان می‌توانید دوربین اصلی آیفون 13 را به صورت کاملا اورجینال و باز شده از روی گوشی به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

مشخصات

مدل
iPhone 13
دوربین پشت - واید
12 مگاپیکسل
HDR 3 برای داینامیک بالا در عکس‌ها
f/1.6
حالت Night mode و Deep Fusion برای بهبود عکس‌ها در شرایط نوری کم
فناوری Focus Pixels برای فوکوس سریع
قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K در 60 فریم در ثانیه
دوربین پشت - اولتراواید
12 مگاپیکسل
HDR 3 برای داینامیک بالا در عکس‌ها
Night mode و Deep Fusion برای بهبود عکس‌ها در شرایط نوری کم
f/2.4
قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K در 60 فریم در ثانیه
لنز با پوشش 120 درجه
دوربین پشت - تله‌فوتو
12 مگا پیکسل
f/2.8
زوم اپتیکال 3x
قابلیت های دوربین
Deep Fusion
Night mode
Smart HDR 4
قابلیت های فیلمبرداری
ضبط ویدئو با کیفیت HDR برای تجربه بینندگان زیباتر
فیلمبرداری با Dolby Vision HDR

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

فلت فلاش آیفون 13

1٬888٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این در محل ارسال به تمامی نقاط کشور

آهنربا مگ سیف آیفون سری 13

1٬200٬000 ‎تومان
آهنربا مگ سیف آیفون سری 13 مناسب دستگاه های می باشد که به هر شکل شیشه پشت گوشی شکسته و به این آهنربا صدمه وارد شده است. کار این قطعه نگه داشتن مگ...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید