اسپیکر مکالمه اورجینال آیفون 13 | iPhone 13 Earpiece Speaker

1٬300٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان نصب این قطعه در محل
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

اسپیکر مکالمه آیفون 13

اسپیکر مکالمه قطعه‌ای است که به منظور حفظ باتری و مدیریت مصرف صفحه نمایشگر در هنگام برقراری تماس آیفون 13 تعبیه شده است. این قطعه با نزدیک شدن تلفن به گوش با محاسیه فاصله صفحه نمایش را خاموش می‌نماید و با دور شدن دستگاه از گوش مجددا روشن می‌شود.

استفاده مکرر از گوشی آیفون در شرایط رطوبتی یا پر گرد و خاک در روند صدای مکالمه آیفون اختلال به وجود می‌آورد. با توجه به اینکه آیفون 13 صدای استریو دارد هر دو اسپیکر ( هم پایین و هم بالا ) در زمان پخش موزیک هم با مشکل روبرو بوده و کار با آیفون راای شما کاربران عزیز سخت می‌کند. اسپیکر اول آن در حاشیه پایینی گوشی و اسپیکر دوم آن در پنل جلویی و در داخلی بریدگی نمایشگر قرار گرفته است.

تعویض این قطعه بسیار مهم است؛ زیرا یکی از پر مصرف‌ترین فعالیت‌ها با گوشی‌های هوشمند، برقراری تماس است و این قطعه باعث کاهش و مدیریت مصرف باتری در طول تماس است.

شما عزیزان می‌توانید اسپیکر مکالمه آیفون 13 را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران به صورت کاملا اورجینال و باز شده از روی گوشی، تهیه و خریداری نمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

باتری اورجینال آیفون 13

3٬000٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای گارانتی 6 ماهه  امکان تعویض قطعه در محل دارای ضمانت سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید