اسپیکر مکالمه اورجینال آیفون 13 | iPhone 13 Earpiece Speaker

1٬090٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان نصب این قطعه در محل
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

اسپیکر مکالمه آیفون 13

اسپیکر مکالمه قطعه‌ای است که به منظور حفظ باتری و مدیریت مصرف صفحه نمایشگر در هنگام برقراری تماس آیفون 13 تعبیه شده است. این قطعه با نزدیک شدن تلفن به گوش با محاسیه فاصله صفحه نمایش را خاموش می‌نماید و با دور شدن دستگاه از گوش مجددا روشن می‌شود.

استفاده مکرر از گوشی آیفون در شرایط رطوبتی یا پر گرد و خاک در روند صدای مکالمه آیفون اختلال به وجود می‌آورد. با توجه به اینکه آیفون 13 صدای استریو دارد هر دو اسپیکر ( هم پایین و هم بالا ) در زمان پخش موزیک هم با مشکل روبرو بوده و کار با آیفون راای شما کاربران عزیز سخت می‌کند. اسپیکر اول آن در حاشیه پایینی گوشی و اسپیکر دوم آن در پنل جلویی و در داخلی بریدگی نمایشگر قرار گرفته است.

تعویض این قطعه بسیار مهم است؛ زیرا یکی از پر مصرف‌ترین فعالیت‌ها با گوشی‌های هوشمند، برقراری تماس است و این قطعه باعث کاهش و مدیریت مصرف باتری در طول تماس است.

شما عزیزان می‌توانید اسپیکر مکالمه آیفون 13 را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران به صورت کاملا اورجینال و باز شده از روی گوشی، تهیه و خریداری نمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

فلت فلاش آیفون 13

1٬699٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این در محل ارسال به تمامی نقاط کشور

آهنربا مگ سیف آیفون سری 13

250٬000 ‎تومان
آهنربا مگ سیف آیفون سری 13 مناسب دستگاه های می باشد که به هر شکل شیشه پشت گوشی شکسته و به این آهنربا صدمه وارد شده است. کار این قطعه نگه داشتن مگ...

برد آیکلود آیفون سری 13 | iCloud...

از اطلاع از موجودی و قیمت تماس
برد ایکلود سری iPhone 13 مناسب جهت swap و یا استفاده از قطعات دست نخورده و کامل ، دوستانی که تعمیرات آیفون دارند برد آیکلود جهت اوراق...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید