باتری های‌کپی آيفون 12 پرو مکس | iPhone 12 pro max OEM Battery

1٬850٬000 ‎تومان
بدون مالیات

باتری های‌کپی آيفون 12 پرو مکس

iPhone 12 OEM Battery

  • های کپی با درجه کیفیت A+
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • دارای گارانتی 6 ماهه
  • همراه با چسب زیر باتری
  • تست ‌شده توسط تیم اپل سرویس
  • ارسال به سراسر کشور
مایل به نصب این قطعه می باشید ؟
تعداد

باتری های‌کپی آيفون 12 پرو مکس

سری آیفون 12 پرو مکس با باتری لیتیوم یونی  با ظرفیت 3687 میلی آمپر در ساعت معرفی شد. عملکرد این باتری با وجود نسل جدید تراشه‌های بایونیک اپل بسیار بهینه‌تر شده است. همچنین این بهینه سازی باعث شده تا عمر این سری از گوشی‌های هوشمند اپل بیشتر از قبل شده باشد.

به دلیل سیاست‌های طراحی فناوری در سری آیفون 12 مدل پرو مکس، باتری ضعیف‌تری نسبت به رقبا تعبیه شده است. از این رو عواملی مانند نفوذ آب و رطوبت، ضربه و فشار و ولتاژ غیر عادی، سلامت این سری را بیشتر از قبل تهدید می‌کند.

باتری گوشی‌های هوشمند در واقع قلب آن است. در نتیجه تا زمانی که باتری به خوبی عمل نکند؛ بخش‌های دیگر دستگاه نیز در معرض خطر آسیب دیدگی است. خرید باتری اورجینال یدکی که از روی دستگاه باز شده است؛ می‌تواند ضمن برطرف کردن مشکل باتری، از خسارت بیشتر جلوگیری کند. اما پیدا کردن و هزینه بالای باتری‌های اورجینال یدکی باعث شده است تا باتری‌های های‌کپی برای مدت کوتاهی به صاحب دستگاه پیشنهاد شود. با این حال بایستی دقت داشت که باتری‌های های‌کپی تنها برای استفاده کوتاه مدت است و بع از آن بایستی با نسخه اورجینال تعویض گردد.

شما عزیزان می‌توانید باتری های‌کپی آیفون 12 پرو مکس های‌کپی با درجه کیفیت A+ به همراه ضمانت سلامت فیزیکی و گارانتی 3 ماهه از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری فرمایید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در  ایران 

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

آهنربا مگ سیف آیفون سری 12

تماس بگیرید
آهنربا مگ سیف آیفون سری 12 مناسب دستگاه های می باشد که به هر شکل شیشه پشت گوشی شکسته و به این آهنربا صدمه وارد شده است. کار این قطعه نگه داشتن مگ...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید