فلت فیس آیدی آیفون 11 پرو

989٬000 ‎تومان
بدون مالیات

برای استفاده از فیس آیدی در آیفون، ابتدا باید اطلاعات چهره خود را در تنظیمات دستگاه وارد کنید. برای فعال کردن این ویژگی، وارد تنظیمات آیفون خود شوید، به بخش "فیس آیدی و رمزعبور" بروید و اطلاعات چهره خود را ثبت کنید. سپس می‌توانید از این ویژگی برای دسترسی سریعتر و امن‌تر به دستگاه خود استفاده کنید.


  • 100% اورجینال
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • باز شده از روی گوشی
  • امکان تعویض این قطعه در واحد تعمیرات
  • ارسال به سراسر کشور


تعداد

فلت فیس آیدی iPhone 11 Pro اصلی اپل 

فلت فیس آیدی آیفون 11 پرو با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری‌شده از چهره کاربر، قادر به شناسایی و تشخیص چهره فرد است. فلت فیس آیدی یکی از ابزارهای امنیتی در آیفون به کار می‌رود و اطلاعات در دستگاه ذخیره می‌شوند. 

فلت فیس آیدی (Face ID) ایفون 11 پرو  در کنار قطعه دوربین جلو قرار دارد و اگر آیفون 11 پرو چهره ی شما را نمی‌تواند شناسایی کند و قفل صفحه را باز کند، به احتمال زیاد مشکل از این فلت می‌باشد.

در صورتی که فیس آیدی در آیفون شما خراب بشه می‌توانید از طریق تنظیمات آیفون به سادگی آن را تعویض کنید. برای این کار باید به تنظیمات دستگاه خود بروید، سپس به قسمت "اطلاعات شخصی و حساب‌ها" یا "پروفایل" رفته و ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید فیس آیدی جدیدی برای خود انتخاب کنید. اگر همچنان مشکل فیس آیدی رفع نشد،به واحد تعمیرات اپل سرویس ایران مراجعه کنید که کارشناسان مجرب مجموعه دستگاه شما را بررسی کنند.

شما عزیزان می‌توانید این قطعه را به صورت کاملا اورجینال به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس تهیه نمایید.


اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 11 Pro

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید