فلت فیس آیدی آیفون 11

1٬299٬000 ‎تومان
بدون مالیات

فلت فیس آیدی یکی از ویژگی های مهم و جالب آیفون است که به کاربران این اسمارتفون امکان می دهد تا از طریق شناسایی چهره، امنیت دستگاه را تضمین کنند.


  • 100% اورجینال
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • باز شده از روی گوشی
  • امکان تعویض این قطعه در واحد تعمیرات
  • ارسال به سراسر کشور

تعداد

فلت شناسایی چهره آیفون 11 اورجینال

برای استفاده از Face ID در آیفون، ابتدا به تنظیمات دستگاه خود بروید. سپس به قسمت " پسورد و فیس آیدی" بروید و روی "تنظیم Face ID" کلیک کنید. در این بخش، دستگاه شما را به عنوان دارنده آیفون شناسایی خواهد کرد و شما باید صورت خود را در قسمت مشخص شده بگیرید تا Face ID راه اندازی شود. بعد از اتمام این مرحله،  Face ID شما فعال خواهد شد و شما می‌توانید از این ویژگی برای قفل و باز کردن دستگاه خود استفاده کنید.

فلت فیس آیدی (Face ID) آیفون 11 در کنار قطعه دوربین جلو قرار دارد و اگر آیفون 11 شما چهره ی شما را نمی‌تواند شناسایی کند و قفل صفحه را باز کند، به احتمال زیاد مشکل از این فلت می‌باشد.

در بسیاری از موارد، تعویض قطعه فیس آیدی می‌تواند مشکل خرابی آن را برطرف کند. اما قبل از تعویض قطعه، بهتر است مشکل را به دقت تشخیص دهید تا از نیاز واقعی به تعویض قطعه مطمئن شوید.

شما عزیزان می‌توانید این قطعه را به صورت کاملا اورجینال به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس تهیه نمایید و DOT PROJECTOR را بر روی آن نصب نمایید.


اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 11

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید