سه پایه دوربین جی ماری مدل MT-35

سه پایه دوربین جی ماری مدل MT-35

659٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • از نوع بال هد
  • تحمل وزن تا 2 کیلوگرم
  • ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور 

تعداد

سه پایه دوربین جی ماری مدل MT-35

سه پایه جی ماری مدل MT-35 مناسب برای گوشی های هوشمند و دوربین، یک وسیله کوچک و جمع و جور است برای هر شخص و حتی عکاس حرفه ای که مایل به گرفتن عکس های خوب و با کیفیت بالا هستند. خرید این وسیله شما را به یکی از پیشرفته ترین و مجهز ترین سه پایه های پرتابل مجهز می کند.
این سه پایه این امکان را برای شما فراهم می کند تا تصاویر حرفه ای خود را به راحتی بیشتری ثبت نمایید و از لرزش و تاری تصاویر جلوگیری می کند. سه پایه دوربین و گوشی مدل MT-35 را برای دید کامل تنظیم نمایید، با استفاده از سه پایه محکم با پایه های ضد لغزش با خیال آسوده به عکاسی بپردازید و زیبایی های لحظات خود را ثبت کنید.
پایه های این سه پایه به شکل تلسکوپی طراحی و ساخته شده است و شما می توانید گوشی یا دوربین خود را روی این سه پایه قرار دهید، سپس با تنظیم آن در زاویای مختلف، آن را به میزان دلخواهتان بچرخانید و عکاسی کنید.
در این سه پایه می توانید دوربینی با وزن حداکثر دو کیلوگرم را نصب کنید و زاویه عکسبرداری را می توانید از طریق پایه چرخان 360 درجه تغییر دهید. طول این سه پایه حدودا 24 سانتی متر است و به راحتی می توانید آن را به وسیله کوله پشتی حمل نمایید. طول پایه ها از طریق فشردن دکمه قرمز رنگ بیشتر می شود.
سه پایه موبایل جیماری مدل MT-35 را می توان وسیله ای با ارزش برای ثبت تصاویر سلفی، استوری، لایو و پیام تصویری به حساب آورد ضمن اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد. همچنین از این سه پایه میتوانید به عنوان پایه میکروفون و پروژکتور نیز استفاده کنید.

شما عزیزان می‌توانید این نگهدارنده را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری فرمایید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید