قاب کیس شارژ یدکی ایرپاد سری 3

3٬259٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • پارت نامبر A2564
  • برداشته شده از روی پک اصلی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

کیس شارژ اورجینال ایرپاد 3

کیس شارژ ایرپاد سری 3 یک جعبه کوچک است که برای شارژ، حمل و نگهداری ایرپاد‌ها طراحی شده است. این کیس شارژ دارای باتری داخلی است که می‌تواند ایرپاد‌ها را بارها شارژ کند. هنگامی که ایرپاد‌ها درون کیس شارژ قرار می‌گیرند، به صورت خودکار شروع به شارژ شدن می‌کنند و بعد از چند دقیقه شارژ، آماده‌ی استفاده مجدد هستند.

کیس شارژ ایرپاد سری 3 با طراحی زیبا و کوچک، به راحتی در جیب یا کیف قابل حمل است. همچنین، این کیس دارای درگاه Lightning برای شارژ از طریق کابل شارژ است و به‌طور کلی، می‌تواند با یک شارژ کامل تا 24 ساعت استفاده از ایرپاد‌ها را فراهم کند.

همچنین، کیس شارژ ایرپاد سری 3 دارای ویژگی Find My است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت از دست دادن ایرپادهای خود، آن‌ها را با استفاده از بلوتوث و تکنولوژی Find My موجود در دستگاه‌های اپل پیدا کنند.

در کل، کیس شارژ ایرپاد سری 3 با ویژگی‌هایی که برای شارژ و نگهداری ایرپاد‌ها طراحی شده، یک ابزار کارآمد و کاربردی برای استفاده از ایرپاد‌ها است.

این محصول بسیار استفاده و حمل راحت تری نسبت به هندزفری و هدفون‌های با سیم دارد. با این حال کاربران زیادی در نگهداری آن مشکل دارند. اگر شما نیز قاب کیس شارژر اورجینال ایرپاد سری 3 خود را گم کرده‌اید؛ لازم به خرید مجدد ایرپاد جدید نیست.

شما عزیزان می‌توانید کیس شارژ آن را که از روی پک اصلی ایرپاد 3 برداشته شده است را جداگانه از فروشگاه آنلاین اپل سرویس به همراه ضمانت سلامت فیزیکی خریداری فرمایید.

Grade 
1401-03-17

رضایت

سلام بسیار با کیفیت و شیوه ارسال عالی بود. ممنون

نظر خود را بنویسید

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

باتری گوشی ایرپاد سری 1 و 2

از 890٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی ایرپاد پک تک عددی دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور لطفا آموزش تعویض باتری ایرپاد...

باتری ایرپاد سری 3

از 1٬100٬000 ‎تومان
100% اورجینال به صورت رو‌کاری دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض در واحد خدمات (تهران) ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید