هدفون بلوتوثی ارلدام مدل BH02

توقف تولید
بدون مالیات
  • اورجینال برند ارلدام
  • پیشتیانی از بلوتوث 4.1 به بالا
  • پک یک عددی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

هندزفری بلوتوث و دانگل بلوتوث


اگر جزو افرادی هستید که پیوسته با سیم هندزفری خود در حال جدال اند و از مشکلاتی چون پارگی سیم یا خرابی هندزفری خود رنج می برند، ما به شما استفاده از هندزفری های بی سیم با قابلیت اتصال بلوتوثی را پیشنهاد می کنیم.
هندزفری بلوتوث و دانگل بلوتوث AUX Earldom BH02 یک محصول دو جانبه است که کمپانی Earldom اقدام به ارائه آن کرده است!.
با استفاده از این محصول شما قادر خواهید بود تا در دو حالت بی سیم به صورت اتصال با بلوتوث و حالت سیم دار به دستگاه مد نظر خود متصل شده و به تمامی فایل های صوتی و تماس های ورودی تان گوش فرا دهید.
هندزفری بلوتوث و دانگل بلوتوث AUX Earldom BH02 دارای ابعاد 17 در 16 در 6 بوده و وزن آن 50 گرم می باشد.
گفتنی است اتصال این هندزفری از طریق کابل با جک 3.5 میلی متری صدا به طول 1 متر بوده و در حالت بی سیم نیز به میزان 10 متر برد داشته و در مقابل رطوبت و عرق نیز مقاوم است.
شما می توانید با یک بار شارژ کامل باتری 150 میلی آمپر بر ساعتی این دستگاه به مدت 8 الی 9 ساعت کامل به انجام مکالمات و پخش موسیقی در حالت بلوتوثی پرداخته و پس از آن به صورت سیمی از هندزفری ارلدام BH02 استفاده نمایید.
هندزفری بلوتوث و دانگل بلوتوث AUX Earldom BH02 از نشانگر LED، دایور 40 میلی متری، حساسیت 107 دسی بل، پاسخ فرکانس 200 الی 20000 هزار هرتز و امپدانس 32 اهمی بهره می برد!.

تجربه ی بهترین کیفیت، همراه با اپل سرویس

Grade 
1400-09-07

هنسفری

سلام این هنسفری موجود ندارید

نظر خود را بنویسید

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

کیت تمیز کننده ایرپاد و آیفون

298٬000 ‎تومان
تمیز کردن گوشی و ایرپادهات رو به سادگی و بدون خطر از دست دادن کیفیت صدا می‌خوای؟ گوشی و ایرپادهات رو به راحتی و به طور کامل تمیز کن و از صدای بلند...

هدست سونی 3D Pluse

4٬200٬000 ‎تومان
با هدست سونی سه بعدی پلاس به دنیایی از تجربه‌ی واقعیت مجازی در خانه خوش آمدید. با این هدست پیشرفته، برای اولین بار می‌توانید به دنیایی پرجنب و جوش...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید