کیس شارژ وایرلس ایرپاد سری 2 اپل

تماس بگیرید
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • برداشته شده از روی پک اصلی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  •  Model number: A1938
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

قاب کیس شارژ وایرلس ایرپاد سری 2

قاب کیس شارژ وایرلس ایرپاد سری 2 یک قاب شارژ دهنده بی‌سیم است که به صورت رسمی توسط اپل برای ایرپاد‌های سری 2 عرضه شده است. این قاب شامل یک باتری داخلی است که قادر به شارژ دادن ایرپاد‌های سری 2 می‌باشد. همچنین، این قاب دارای یک پورت Lightning است که برای شارژ دادن قاب خود به کابل شارژ اپل متصل می‌شود.

قاب کیس شارژ وایرلس ایرپاد سری 2 همچنین دارای دکمه‌ای است که با فشار دادن آن، می‌توانید وضعیت شارژ باتری قاب را مشاهده کنید. همچنین، با قرار دادن ایرپاد‌های سری 2 در داخل قاب، شارژ دهی به صورت خودکار شروع می‌شود و LED نشانگر روی قاب به شما نشان می‌دهد که ایرپاد‌های شما در حال شارژ هستند.

قاب کیس شارژ وایرلس ایرپاد سری 2 همچنین دارای قابلیت شارژ دادن با استفاده از یک پایه شارژ بی‌سیم است. به این معنی که اگر شما یک پایه شارژ بی‌سیم داشته باشید، می‌توانید قاب کیس شارژ وایرلس ایرپاد سری 2 را بر روی آن قرار داده و به صورت بی‌سیم آن را شارژ کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بدون استفاده از کابل شارژ، ایرپاد‌های خود را شارژ کنید.

مانند هر محصول دیگری، قاب کیس شارژ وایرلس ایرپاد سری 2 هم ممکن است در صورت استفاده نادرست یا نامناسب، آسیب ببیند. برای جلوگیری از آسیب دیدن قاب کیس شارژ وایرلس ایرپاد سری 2، بهتر است رعایت موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • استفاده از کابل شارژ مناسب: برای شارژ دادن به قاب کیس شارژ وایرلس، بهتر است از کابل شارژ اصلی اپل استفاده کنید و از استفاده از کابل‌های شارژ غیراصلی یا نامناسب خودداری کنید.
  • جلوگیری از آسیب دیدن قاب: بهتر است قاب کیس شارژ وایرلس را از آب، خاک و ضربه‌های شدید محافظت کنید. اگر قاب کیس شارژ وایرلس خود را برای حمل و نقل استفاده می‌کنید، بهتر است از یک کیف محافظ استفاده کنید.
  • نگهداری در دمای مناسب: از قاب کیس شارژ وایرلس در دماهای بسیار گرم و سرد خودداری کنید. دمای مناسب برای استفاده از قاب کیس شارژ وایرلس، در محدوده 0-35 درجه سانتیگراد است.
  •  شارژ کردن با فاصله‌ای مناسب: بهتر است ایرپاد‌های خود را در فاصله‌ای مناسب از قاب کیس شارژ وایرلس قرار دهید تا جلوی خطر آسیب دیدن به ایرپاد‌ها را بگیرید.

با رعایت این نکات، می‌توانید قاب کیس شارژ وایرلس ایرپاد سری 2 خود را در برابر آسیب و خرابی محافظت کنید.

با این حال کیس شارژ وایرلس ایرپاد سری 2 ممکن است توسط برخی عوامل مخرب زا آسیب دیده و به دلیل غیر قابل تعمیر بودن؛ دیگر قابل استفاده نباشد. در چنین زمانی نیاز به خرید مجدد ایرپاد نیست. شما عزیزان می‌توانید کیس شارژ وایرلس ایرپاد سری 2 را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
Airpods Series 2
Grade 
1399-07-05

سوال


سلام با تشکر از وب سایت شما..... می‌شه بابت این کی‌ س توضیح بدید که استفاده شده است یا آکبند یعنی‌ جعبه باز شده روی بدنه کی‌ س سالم است باتری و شارژ بیسیم همگی‌ سالم هستن به معنی‌ واقعی‌ آکبند ؟؟؟ .... از همه نظر یه توضیح بفرمایید ممنون ...

نظر خود را بنویسید

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

اسپیکر ایرپاد پرو

از 650٬000 ‎تومان
در هنگام گوش دادن به موسیقی با صدای و یا صدمات ناشی از ضربه به ایرپاد ممکن است بلند گوی آن به مشکل برخورد کند که با تعویض این قطعه مجدد از صدای بی...

باتری گوشی ایرپاد سری 1 و 2

از 890٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی ایرپاد پک تک عددی دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور لطفا آموزش تعویض باتری ایرپاد...

باتری ایرپاد سری 3

از 1٬100٬000 ‎تومان
100% اورجینال به صورت رو‌کاری دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض در واحد خدمات (تهران) ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید