MacBook-Pro-MYD82-2020

مک بوک پرو 13 اینچی 2020 اپل 256 گیگابایت | MacBook Pro MYD82 2020

استعلام قیمت 09129256291
بدون مالیات

مک بوک پرو 2020 M1

Macbook Pro MYD82 2020

  • 100% اورجینال کاستوم
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • دارای گارانتی بین المللی
  • پردازنده M1
  • دارای تاچ بار
  • نمایشگر 13.3 اینچ
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت 
  • رم 8 گیگابایت 
  • ارسال به سراسر کشور 

رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
حافظه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

مک بوک پرو M1 اپل 2020

مک بوک‌های اپل از قدرتمندترین لپتاپ کاربردی جهان است. در سال‌های اخیر شرکت اپل سعی نموده است تا با تخصصی کردن امکانات لپتاپ‌های خود در انتخاب سیستم مناسب به مشتریان و علاقمندانش کمک کرده باشد. اما متاسفانه در این راه نتوانسته موفق باشد. چرا که هر سری از مک بوک‌های اپل بسیار قدرتمند و با امکانات متعدد طراحی و تولید شده است. به همین دلیل انتخاب بین سری‌های فوق العاده هر سری حتی با در نظر گرفتن تخصص خود بسیار سخت است. اما به صورت کلی لپتاپ‌های مک بوک سری پرو شرکت اپل برای برنامه نویسی، طراحی گرافیکی، تدوین، آهنگ‌سازی، انیمیشن سازی و غیر است. این در حالی است که همانطور که گفتیم لپتاپ مک بوک پرو برای هر کاری چه ساده چه سخت بهترین گزینه است.

مک بوک پرو در مقایسه با سری مک بوک ایر سنگین‌تر اما دارای طول عمر بیشتری است و به همین دلیل دارای قیمت بالاتری نیز است. اگرچه که سری 2020 مک بوک پرو را می‌توان تولد دوباره لپتاپ‌های اپل نیز دانست. چرا که این سری اولین بار با تراشه قدرتمند M1 که ساخته و طراحی شده توسط شرکت اپل است؛ معرفی شد. این تراشه به دلیل همگام سازی بهتر با دیگر قطعات سخت افزاری باعث شده که سرعت فوق العاده ای به قدرت پردازش سری پرو لپتاپ‌های اپل بدهد. به همین دلیل اسم رویدادی که اپل در آن سری مک بوک پرو 13 اینچی را معرفی کرد "سلام سرعت" نامید.

پردازنده گرافیکی 8 هسته‌ای این تکنولوژی خارق العاده باعث شد تا بهترین شکل ممکن محتواهای مختلف در هر سطحی،حتی محتواهای گیم، تدوین، تصاویر سه بعدی و... را با ظرافت و قدرت بیشتری پردازش و نمایش دهد.

حافظه رم 8 گیگابایتی با حافظه 256 SSD باعث شده است تا دیگر نگرانی درباره سرعت و قدرت خواندن و اجرا داده‌ها نداشته باشید. این بخش حیاتی و حساس مک بوک پرو در کنار M1 به دلیل عمر بالا و ظرفیت بیشترشان بهترین ترکیب سخت افزاری در دنیای سخت افزاری یاد می‌شود.

صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 و تراکم پیکسلی 227 در هر اینچ باعث شده تا دیگر نگران خستگی و آسیب دیدن چشمان نباشید. البته که نمیتوان وضوح نمایشگر با این پکیج شرکت اپل را برای نمایشگرهای مک بوک‌های خود را نیز نادیده گرفت. قابل ذکر است که پنل IPS LCD با میزان روشنایی 500نیت نمایشگر مک بوک‌های اپل باعث شده؛ حتی در طولانی مدت نیز همانطور که پیشتر گفتیم؛ چشمان خسته نشود. توجه داشته باشید که این امر در بیشتر لپتاپ‌های دیگر برند‌ها رعایت نشده است و در مدتی کوتاه باعث آسیب به چشم و سردرد‌های مزمن می‌شود.

باتری لیتیوم پلمیری با ظرفیت 58.2 وات در ساعت موجب شده تا دیگر نگران تمام شدن ناگهانی شارژ لپتاپ خود نباشید. باتری های لیتیوم پلمیری از عمر مفید بیشتری برخوردار است. قابل تاکید است که باتری‌های مورد استفاده شرکت اپل دوام بیشتری در مقابل عوامل مختل کننده مانند جریان ولتاژ غیر عادی، رطوبت، گرد و غبار و غیره دارد. البته این بدین معنا نیست که کاملا در مقابل این عوامل ایمن است.

با تمام توضیحات داده شده و امکانات فوق العاده مک بوک پرو 13 اینچی M1 اپل دیگر جای شک برای خرید نمی‌گذارد. شما عزیزان می‌توانید این محصول را به صورت کاملا اورجینال کاستوم و اکبند از فروشگاه اپل سرویس به همراه ضمانت سلامت فیزیکی و گارانتی و پشتیبانی تیم متخصص اپل سرویس خریداری نمایید.

 


«اپل سرویس حس خوش خرید قطعات و محصولات اورجینال اپل در ایران»

مشخصات

ابعاد
304.1x212.4x15.6 میلی‌متر
وزن
1.4 کیلوگرم
نوع باتری
باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 58.2 وات ساعت
پردازنده
M1 APPLE
رم
8 گیگابایت
حافظه داخلی
256 گیگابایت

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید