مک بوک پرو 16 اینچ تاچ بار مدل MVVM2 2019

مک بوک پرو 16 اینچ تاچ بار مدل MVVM2 2019

تماس بگیرید
بدون مالیات

مک بوک پرو 16 اینچ با تاچ بار مدل MVVM2 2019

Macbook Pro 16 Inch With Touch Bar MVVM2 2019


  • اندازه صفحه نمایش: 16 اینچ
  • کاربری: عمومی و مالتی مدیا
  • سری پردازنده: Core i9
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

نقد و بررسی لپ تاپ 16 اینچی مدل MacBook Pro MVVM2 2019

چندی پیش بود که شرکت اپل در نمایشگاهی اعلام کرد تا قرار است نسل جدید مک بوک ها با طراحی کاملا جدید و به طوری که کاربران خواسته اند به فروش برسد؛ این مک بوک های سری جدید از سال 2019 با تغییراتی زیبا وارد جهان شدند و MacBook Pro MVVM2 2019 نیز یکی از همان مدل ها بود.

همان طور که می دانید شرکت اپل جزو قدرتمند ترین های زمینه ساخت محصولات الکترونیکی است که از میان آن ها می توان به آیپد، آیپاد، آیفون، ایرپادز، ایرتگ ها، محصولات دارای دستیار صوتی سیری برای مک در کار های خانه و در راس آن ها، مک بوک ها اشاره کرد.

در این جا نیز قرار است تا نقد MacBook Pro MVVM2 2019 را که یکی از چندین نسخه ی متفاوت از سری لپ تاپ های اپل است برایتان شرح دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

بررسی کوتاه

این مک بوک پرو ساخته شده در سال 2019 راه رفتن به درون دل های کاربران سخت پسند را به خوبی می داند!؛ چرا که به دلیل طراحی خاص و حاشیه های باریکی که جدا از داشتن صفحه نمایش 16 اینچی بزرگ و جذاب به خود گرفته است، وزن کمی نیز داشت و حمل و نقل را برای هر کاربری آسان می کند.

اپل در ساخت سری جدید از مک بوک پرو های خود بلاخره تسلیم درخواست های کاربران شده و طراحی صفحه کلید ها را از حالت سخت پروانه ای به مدل قیچی تغییر داده است که باعث رضایت 90 درصدی کاربران گردیده است. اپل نام این فناوری جدید اش را Magic Keyboard گذاشته و ادعا می کند با این مکانیزم جدید در طراحی، دیگر هیچ مشکلی گریبان گیر کاربران هنگام تایپ نخواهد شد!.

طراحی

در طراحی اصلی مک بوک پرو اپل مدل MVVM2 2019 ابعاد 358 در 246 در 162 میلی متر استفاده شده که وزن اش را به میزان 2 کیلوگرم می رساند. این میزان وزن کم و استثنایی باعث می شود تا اکثر کاربران مک بوک پرو های اپل را به عنوان به صرفه ترین و سبک ترین لپ تاپ های دنیا بشناسند!.

این مک بوک جدا از ابعاد کوچک در کنار صفحه نمایش بزرگتر اش، حاشیه های کمتری نسبت به نسخه های قبلی دارد که باعث شده حالتی مدرن به خود بگیرد؛ حمل و نقل اش برای افرادی که در طول روز نیاز به رفت و آمد زیاد به همراه سیستم شان دارد را راحت تر کرده و به ستون فقرات آسیبی نمی رساند.

در دوطرف کیبرد، بلندگو هایی قوی به کار رفته و در بالای کیبرد، تاچ بار تنظیمات اصلی سیستم دیده می شود.

سخت افزار و نرم افزار

پردازنده مرکزی استفاده شده برای مک بوک پرو MVVM2 اپل از سری پردازنده های ساخت شرکت Intel با نه هسته ی پردازشی (Core i9) می باشد. گفتنی است که مدل این پردازنده (9880H) بوده و میزان سرعت اش از 2.5 گیگاهرتز تا 2.8 گیگاهرتز متغیر خواهد بود.

علاوه بر این ها فرکانس پردازنده نیز 2.3 تا 4.8 گیگاهرتز بوده که نشانه تقویت نسبت به سری های قبلی مک بوک های اپل می باشد؛ در کنار این قلب تپنده، 16 مگابایت حافظه کش نیز به سیستم شما کمک می کنند.

اما به بخش ظرفیت حافظه ی رم که می رسیم شاهد قدرت بسیار زیاد MacBook Pro MVVM2 2019 خواهیم شد!؛ حافظه ی رم این مک بوک 16 گیگابایت و از نوع حافظه ی DDR4 می باشد.

این میزان حافظه رم و نوع خاص اش به راحتی از پس تمامی کار های سنگین شما طی روز برخواهد آمد و حتی آخ هم نخواهد گفت.

حافظه ی داخلی به کار رفته در سیستم MVVM2 2019 اپل به میزان مقبول یک ترابایت از نوع SSD بوده و از نوع PCle-based onboard می باشد.

به بخش زیبای پردازنده ی گرافیکی که برسیم پردازنده ی AMD از مدل AMD Radeon Pro 5500M با قدرت 4 گیگابایت مموری از نوع GDDR6 و قابلیت تعویض خودکار به پردازنده ی Intel UHD Graphics 630 را خواهیم داشت. با وجود چنین سیستمی دیگر نگران انجام نشدن هیچ کاری نباشید که به راحتی تمامی چیز هایی که به ذهن تان خطور می کند قابل انجام است!.

متاسفانه جدا از وزن کم این دستگاه باید بگوییم درایو نوری در مک بوک پرو اپل تعبیه نشده و به جای آن، حسگر اثر انگشت، شش بلند گوی داخلی با محدوده دینامیکی، وبکم با کیفیت 720 پیکسلی، تاچ پد با نور پس زمینه و قابلیت فورس تاچ و پشتیبانی از فرمان های چند لمسی، بلوتوث داخلی نسخه 5.0، پورت Thunderbolt 3 تا 40 گیگابیت به ازای ثانیه، 4 عدد پورت از نوع Type-C، دو عدد میکروفون، جک 3.5 میلی متری صدا و غیره اشاره کرد.

صفحه نمایش

MacBook Pro MVVM2 2019 دارای صفحه نمایشی از نوع IPS LED-backlit LCD به اندازه ی 16 اینچ بوده و میزان دقت اش 1920 در 1080 پیکسل می باشد که آن را Full HD می نامیم.
این صفحه نمایش قابلیت روشنایی دادن تا 500 نیت را دارا بوده و از قابلیت طیف رنگی Wide Color (P3)، True Tone technology و ریت رفرش از 47.95 تا 60.00 هرتز بهره می برد.
این میزان ریت دوباره سازی تصویر باعث شده تا تاری تصاویر حین انجام کار هایی مانند بازی یا دیدن فیلم کمتر شود.

باتری

باتری به کار رفته در MacBook Pro MVVM2 از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت 100 وات ساعت بوده و تا 11 ساعت هنگام وب گردی شارژ دهی می کند. دقت کنید اگر قصد انجام کار های سنگین تر با پردازنده ی جذاب این سیستم را دارید میزان این ساعت را به نصف در نظر بگیرید؛ با این حال مک بوک پرو اپل مدل MVVM2 یک روز کامل کاری را با شما همراهی خواهد کرد!.

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید