بدنه کامل اپل واچ سری 1 سایز 42 میلیمتری

1٬955٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال 
  • باز شده از روی اپل واچ
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور 
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

بدنه کامل اپل واچ سری 1 سایز 42 میلیمتری

اپل واچ سری 1 در سال 2016 در دو ابعاد 42 و 38 میلیمتری معرفی و عرضه شد.

اپل واچ سری 1 سایز 42 میلیمتری با طراحی عریض‌تری در ابعاد 42.5 در 36.4 با ضخامت 10.5 میلیمتری است. وزن این ساعت هوشمند اپل تنها 30 گرم است. این وزن در مقابل دیگر ساعت‌های هوشمند بازار به شما در حین فعالیت‌های روزمره و ورزش کردن حس سنگینی نمی‌دهد.

جنس بدنه اپل واچ سری 1 سایز 42 میلیمتری از آلومینیوم و کامپوزیت است. این نوع جنس بدنه در مقابل نفوذ آب و رطوبت بسیار مقاوم است. در نتیجه رطوبت و عرق بدن شما نمی‌تواند به داخل دستگاه نفوذ کند. همچنین این ساعت در مقابل نفوذ آب در عمق یک متر به مدت سی دقیقه مقاوم است.

نمایشگر بر روی بدنه اپل واچ سری 1 به خوبی تعبیه شده است و باعث شده است تا ساعت شما بسیار یکپارچه باشد. نسبت بدنه به نمایشگر حدود 55 درصد است. از این رو در مقابل ضربه و فشار از نمایشگر و دیگر قطعات داخلی محافظت می‌نماید.

بدنه اپل واچ سری 1 سایز 42 میلیمتری همانطور که گفتیم؛ در مقابل عوامل مخرب بسیار مقاوم است. با این حال در برخی موارد با قرار گرفتن ساعت هوشمند در شرایط خاصی ممکن است که بدنه سلامت فیزیکی خود را از دست دهد.

با توجه به اهمیت نقش محافظتی بدنه در ساعت هوشمند اپل واچ سری 1، بعد از معیوب شدن بدنه بایستی با قطعه یدکی اورجینال و باز شده از روی دستگاه جایگزین شود.

شما عزیزان می‌توانید بدنه کامل اپل واچ سری 1 سایز 42 میلیمتری را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی به صورت کاملا اورجینال و رو کاری از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید. در هنگام خرید توجه بفرمایید که مجموعه کامل این قطعه با اجزای زیر در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت:

  • بدنه
  • دکمه پاور و فلت
  • دکمه چرخشی و فلت

13 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید