apple-watch-series-3-38mm-logicboard

مادربرد اپل واچ سری 3 سایز 38 میلیمتری

1٬850٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال 
  • باز شده از روی کار
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور 
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

مادربرد اپل واچ سری 3 سایز 38 میلیمتری

اپل واچ سری 3 سایز 38 میلیمتری در سال 2017 با سیستم عامل WachOS 4.0 معرفی شد. سیستم عامل این سری از ساعت‌های هوشمند بسیار هوشمند‌تر از سری‌ 2 و  1 است. از این رو عملکرد بهینه‌تری را در نسخه 4 سیستم عامل اپل واچ در بهره‌وری از منابع شاهد هستیم.

همچنین در بخش منابع ساعت هوشمند که شامل تراشه و پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی می‌شود؛ نیز ارتقا سخت افزاری را داشته‌ایم. این امر موجب شده است تا سیستم عامل اپل واچ سری 3 بیشترین سازگاری را با واحد پردازش داشته باشد.

سومین نسل تراشه‌های اپل واچ با عنوان Apple S3 به همراه پردازنده مرکزی دو هسته‌ای و پردازنده گرافیکی PowerVR پس از دریافت دستورالعمل‌ها از سیستم عامل، آنها را اولویت بندی و اجرا می‌کنند. در هنگام اجرای دستورات قطعات سخت افزاری مربوطه نیز در این فرآیند شرکت می‌کنند.

برای پیش بردن صحیح و یکپارچه سازی این فرآیند، مادربرد نقش ویژه‌ای دارد. در واقع مادربرد پل ارتباطی بین تمام قطعات سخت افزاری با یکدیگر است.

در صورتی که این قطعه آسیب ببیند تمام فعالیت‌های ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و حتی ممکن است که ساعت شما روشن نشود. در این زمان بایستی مادربرد فعلی با مادربرد یدکی اورجینال و روکاری تعویض شود. توجه بفرمایید که مادربرد اپل واچ به دلیل کوچک بودن قابل تعمیر نیست و تنها بایستی تا قطعه یدکی آن تعویض شود.

شما عزیزان می‌توانید قطعه یدکی مادربرد اپل واچ سری 3 سایز 38 میلیمتری را به صورت اورجینال و رو کاری به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

11 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید