باتری های‌کپی آیفون 12 مینی | iPhone 12 Mini OEM Battery

1٬355٬000 ‎تومان
بدون مالیات

باتری آیفون 12 مینی های کپی

iPhone 12 Mini OEM Battery


  • های کپی با درجه کیفیت A+
  • کاملا استاندارد
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان تعویض قطعه در محل 
  • ارسال به سراسر کشور

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

باتری های‌کپی آیفون 12 مینی

شرکت اپل برای محصولا خود از بهترین قطعات و تکنولوژی استفاده می‌کند. از این رو گوشی‌های هوشمند اپل دارای باتری‌های لیتیوم یونی هستند. عملکرد آیفون‌های اپل به گونه‌ای طراحی شده است که تنها با همین نوع باتری سازگاری دارد و از این رو غیر قابل تعویض با انواع دیگر باتری‌های مناسب برای گوشی‌های هوشمند است.

باتری لیتیوم یونی بسیار با دوام و دارای عمر مفید قابل توجهی است. این ویژگی‌ها در کنار امکاناتی نظیر قابلیت فست شارژ، پشتیبانی از مگ سیف، مقاومت حدودی در برابر جریان‌های غیر عادری ولتاژ، شارژ بی سیم و... باعث شده تا ارزش این باتری بسیار بالا رود. از این رو پیدا کردن این قطعه در بازار به صورت اورجینال و باز شده از روی گوشی در اغلب موارد کار کمی مشکلی است؛ یا در صورت پیدا کردن قطعه ممکن است که قیما بسیار بالایی داشته باشد. از این رو باتری آیفون 12 مینی های کپی جایگزین مناسبی برای مدت زمان کوتاهی و تنها در صورت ضروری بودن شرایط برای تعمیر آیفون 12 مینی است.

باتری های‌کپی آیفون 12 مینی در کیفیت‌های مختلف و برندهای گوناگون به بازار عرضه می‌شود. اما اگر سلامت دستگاهتان برای شما اهمیت بالایی دارد؛ پیشنهاد می‌شود که در صورت موجود نبودن قطعه اورجینال، از بهترین جایگزین های‌کپی استفاده نمایید. اغلب افراد تصور می‌کنند که محصولات و قطعات کپی و های کپی تفاوت آنچنانی با یگدیکر ندارند. این در حالی است که یک قطعه های‌کپی بی کیفیت می‌تواند به سایر قطعات نیز آسیب وارد کند.

شما عزیزان می‌توانید این باتری های‌کپی آیفون 12 مینی را با بهترین کیفیت موجود در بازار و استثنائی‌ترین قیمت ممکن از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری فرمایید.


«اپل سرویس حس خوش خرید قطعات و محصولات اورجینال اپل در ایران»

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

هارد آیفون 12 مینی

از اطلاع از موجودی و قیمت تماس
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی کالا ارسال به سراسر کشور

برد آیکلود آیفون سری 12 | iCloud...

از اطلاع از موجودی و قیمت تماس
برد ایکلود سری iPhone 12 مناسب جهت swap و یا استفاده از قطعات دست نخورده و کامل ، دوستانی که تعمیرات آیفون دارند برد آیکلود جهت اوراق...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید