گلس شیشه‌ای صفحه نمایش آیفون 12 مینی | Touch Glass iPhone 12 mini

848٬000 ‎تومان
بدون مالیات

گلس شیشه ای تاچ آیفون 12 مینی

 Touch Glass iPhone 12 mini

  • 100% اورجینال
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • محافظت از خط و خش 
  • امکان نصب این قطعه در درب محل
  • ارسال به سراسر کشور
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

گلس شیشه ای تاچ آیفون 12 مینی مناسب چنج گلس

تاچ ال سی دی آیفون 12 مینی دارای امکانات ویژگی بسیاری است. نمایشگر سوپر رتینا XDR اولد 5.4 اینچی با  رزولوشزن 1080 در 2340 پیکسل به تنهایی و بدون در نظر گرفتن سایر ویژگی‌ها باعث شده است تا این نمایشگر از ارزش بسیار بالا یی برخورددار باشد. از این رو شرکت اپل با جدیدترین و پیچیده‌ترین تکنولوژی حال حاضر از نمایشگر‌های پیشرفته خودش محافظت می‌کند. پروتکل ارتقا سطح مقاومت و دوام تاچ ال سی دی آیفون 12 مینی به این شکل است که روی آن لایه محافظتی پرس می‌شود. این لایه که به آن گلس شیشه‌ای تاچ ال سی دی گفته می‌شود؛ جنسی سرامیکی دارد.

طبق ادعای اپل این قطعه در برابر ضربه و فشار یا برخورد در برابر اجسام نوک تیز مقاومت بالایی دارد و از ال سی دی محافظت می‌کند. با این حال این بخش از نمایشگر آیفون 12 مینی ممکن است در برابر نیروی شدید آسیب ببیند. با آسیب دیدن این لایه، ال سی دی آیفون در خظر احتمالی آسیب دیدگی نیز است. از این رو تعویض به موقع گلس شیشه‌ای آسیب دیده با گلسی جدید و اورجینال بسیار حائز اهمیت است.

شما عزیزان می‌توانید گلس شیشه ای صفحه نمایش آیفون 12 مینی به صورت کاملا اورجینال به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشکاه آنلاین اپل سرویس ایرانی خریداری فرمایید.


«اپل سرویس حس خوش خرید قطعات و محصولات اورجینال اپل در ایران»

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

گارد شفاف آیفون 12 پرو مکس

363٬000 ‎تومان
گارد شفاف بیرنگ مناسب آیفون 12 پرو مکس  ساخته شده از بهترین متریال انعطاف پذیری بالا چسبنده و ضد سر خوردن از دست محافظت کامل از بدنه...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید