اسپیکر بلوتوث قابل حمل مدل A6

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل A6

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل A6

  • اتصال بی سیم و با سیم
  • اتصال از طریق جک 3.5 میلی متری صدا و بلوتوث
  • ارسال به سراسر کشور

تعداد

درصورتیکه قصد دارید به مکان هایی همچون استخر، بازی های آبی، یا حتی سفر و دریا بروید، اسپیکرهای مقاوم به آب بیشتر از قبل اهمیت خود را نشان می‌دهند. همانطور که میدانید لوازم الکترونیکی و آب اصلا با یکدیگر هماهنگی ندارند و اگر به طور مستقیم با هم تداخل داشته باشند، آب سبب می شود تا تجهیزات الکترونیکی از کار بیفتند و در واقع باعث خرابی آنها می شود.

speaker box
اما امروزه برای رفع این موضوع، اسپیکرهای ضد آب ساخته شده‌اند که می توانند در برابر پاشیده شدن آب بررروی آن‌ها از خود مقاومت نشان دهند. پس شما می توانید با خیال آسوده از موسیقی مورد علاقه خود در مکان مورد نظر لذت ببرید و نگرانی بابت خراب شدن اسپیکر خود نداشته باشید. استفاده از اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل A6 بسیار آسان و راحت است ضمن اینکه از کیفیت صدای خوبی برخوردار است. در پشت این اسپیکر بادکش بزرگی تعبیه شده که برای شما این امکان را فراهم می کند تا بتوانید این وسیله را به هرجایی که دوست دارید، بچسبانید بدون اینکه جا به جا شود و از موزیک خود لذت ببرید. این محصول انتخاب بسیار مناسبی می باشد ضمن اینکه دارای اتصال بلوتوث است و همچنین از قابلیت رم خور برخوردار می باشد

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مدل A6 دارای استاندارد IPX6 می باشد که در برابر قطرات آب مقاوم است و رطوبت به آن صدمه ای نمی زند. در قسمت بالای اسپیکر کلید های فیزیکی قرار گرفته که از طریق آن می توانید تغییرات ولوم و موسیقی، مدیریت پخش و تماس ها را مدیریت کنید. در داخل این اسپیکر میکروفون HD تعبیه شده که به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی بتواند مکالمه ای شفاف و بدون نویز را داشته باشد..

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید