چسب زیر باتری آیفون X ایکس | iPhone X Battery Adhesive Strip

89٬000 ‎تومان
بدون مالیات

هدف از استفاده چسب زیر باتری برای آیفون ایکس اجباری نیست. ولی استفاده از چسب نکات مثبت زیادی دارد، همچون تکان نخوردن باتری و صدای ناخوشایند آن و همچنین جلوگیری از قطع فلت باتری می باشد. این محصول را برای استفاده بهتر از آیفون ایکس خود پس از تعویض باتری استفاده نمایید.


  • کیفیت عالی و استاندارد
  • به منظور جلوگیری از تکان خوردن باتری
  • حفظ سلامت باتری
  • با ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

چسب زیر باتری آیفون X ایکس

iPhone X Battery Adhesive Strip


با استفاده از چسب زیر باتری آیفون X ایکس، باتری گوشی همراه اپل خود را به راحتی و به طور ایمن جایگزین کنید. این چسب با کیفیت بالا و استحکام قوی، عمر باتری گوشی شما را بطور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

طراحی واژگون پذیر این چسب باعث می‌شود تا براحتی بتوانید باتری جدید را در محل قبلی آن قرار دهید، بدون اینکه نیاز به تجهیزات خاصی داشته باشید. با این روش ساده، می‌توانید زمان و هزینه تعمیر گوشی خود را به حداقل برسانید.
چسب زیر باتری
این چسب با استانداردهای کیفیت بالا ساخته شده است و به طور کامل با گوشی آیفون X ایکس سازگار است. همچنین، مقاومت بالای این چسب در برابر شوک‌ها و لرزش‌های روزمره، اطمینان حاصل می‌کند که باتری گوشی شما در مکان خود ثابت و ایمن باقی خواهد ماند.

اگر به دنبال راهی ساده و موثر برای تعمیر باتری گوشی آیفون X ایکس خود هستید، چسب زیر باتری آیفون X ایکس را به شما توصیه می‌کنیم. با استفاده از این چسب با کیفیت و قابل اعتماد، می‌توانید باتری گوشی خود را به راحتی و به طور دقیق تعویض کنید و از عمر بیشتری از گوشی محبوب خود لذت ببرید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

باتری آیفون X اصلی | iPhone X...

از 1٬600٬000 ‎تومان
بدون شک یکی از فاکتورهای مهم در آیفون ایکس iPhone X این می باشد که به صورت میانگین یک روز کامل برای شما شارژ دهی کند. این امر با داشتن یک باتری...

مکنده مخصوص باز کردن آیفون

449٬000 ‎تومان
مکنده مناسب باز کردن آیفون به صورت انبری | I Opener مناسب باز کردن تمام مدلهای آیفون مراقبت از ال سی دی در هنگام باز کردن بدون رساندن آسیب...

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

باتری آیفون X اصلی | iPhone X...

از 1٬600٬000 ‎تومان
بدون شک یکی از فاکتورهای مهم در آیفون ایکس iPhone X این می باشد که به صورت میانگین یک روز کامل برای شما شارژ دهی کند. این امر با داشتن یک باتری...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید