اسپیکر مکالمه آیفون 12 | iPhone 12 Earpiece Speaker

1٬000٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان نصب این قطعه در محل (تهران)
  • ارسال به سراسر کشور

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

اسپیکر مکالمه آیفون 12

در گوشی‌های آیفون دو نوع اسپیکر با عملکرد‌های متفاوت تعبیه شده است. یکی از این اسپیکر‌ها مخصوص پخش صدا در زمان مکالمه است که به آن اسپیکر مکالمه گفته می‌شود.

اسپیکر مکالمه همانطور که گفته شد برای پخش صدا در زمان مکالمه حین برقراری تماس است. این اسپیکر صدای مکالمه شخص مقابل شما را در حین تماس، به نحوی پخش می‌کند که تنها توسط شما قابل شنیدن است. همچنین این قطعه وظیفه دارد تا صدا را بدون نویز و با کیفیت بالا برای شما پخش کند.

این قطعه به دلیل محل قرار‌گیری از عوامل مخرب در اغلب شرایط محفوظ است. اما با گذشت زمان از تاریخ تولید دستگاه، عوامل مخرب نیز نفوذ بیشتری به قطعات داخل دستگاه پیدا می‌کنند. در نتیجه امکان معیوب شدن قطعات داخلی همچون اسپیکر مکالمه نیز وجود دارد.

در صورت معیوب شده این قطعه صدای شخص مقابل در حین تماس برای شما پخش نخواهد شد و برقراری تماس برای شما دیگر امکان پذیر نیست. همچنین ممکن است که صدای شخص مقابل پخش شود اما صدا بدون وضوح، کیفیت و با نویز زیادی توسط شما دریافت شود.

در این صورت قطعه مربوطه باید تعویض شود که می‌توانید قطعه اورجینال و باز شده از روی دستگاه (رو کاری) را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید