silicone-loop-keychains-for-airtag-tracker

نگهدارنده سیلیکونی ردیاب ایرتگ اپل | Silicone Loop keychains for AirTag tracker

788٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • بالاترین سطح کیفیت
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • فاقد ایرتگ اپل
  • ارسال به سراسر کشور
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

نگهدارنده سیلیکونی ردیاب ایرتگ اپل

ردیاب ایرتگ اپل از جدیدترین محصول‌های کمپانی اپل می‌باشد. در واقع، این گجت هوشمند با استفاده از نرم افزار Find My وظیفه ردیابی و پیدا کردن وسیله گمشده شما را دارد.

برای انجام عملیات ردیابی کافی است تا ایرتگ را به وسیله خود از طریق نگهدارنده مخصوص متصل نمایید. قابل ذکر است که این نگهدارنده به همراه پک اصلی نمی‌باشد؛ به همین دلیل باید آن را جدا خریداری کرد.
توجه فرمایید که شما عزیزان می‌توانید این محصول به صورت کاملا اورجینال با ضمانت سلامت فیزیکی در فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران با 72 ساعت مهلت تست خریداری فرمایید.

حتما تا به حال بار ها برای شما پیش آمده که کلید ها یا کیف پول خود را گم کرده باشید! به یاد نیاورید که آخرین بار کجا آن ها را گذاشتید! اپل با یک گجت کوچک به کمک شما آمده است.

این دستگاه کوچک یا به عبارتی ردیاب هوشمند برای ردیابی وسایلی مانند کیف پول، کلید یا ... مورد استفاده قرار می گیرد. بعد از اتصال اپل ایرتگ به وسایل مورد استفاده، اگر تحت شرایطی فراموش کردید وسیله مورد نظر شما مانند کلید را کجا گذاشتید؟ به راحتی می توانید از موقعیت جغرافیایی آن با خبر شوید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

ردیاب ایرتگ اپل | Apple AirTag

2٬700٬000 ‎تومان
ردیاب شخصی ایرتگ محصولی جدید از شرکت اپل Apple AirTag بهترین گزینه برای ردیابی کلید، کیف و چمدان و ... اتصال آسان به دستگاه های اپل...

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید