بدنه کامل اپل واچ سری 5 اصلی سایز 44 میلیمتری

3٬897٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • باز شده از روی اپل واچ
  • همراه فلت و دکمه‌ها
  • ارسال به سراسر کشور 
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

بدنه کامل اپل واچ سری 5 اصلی سایز 44 میلیمتری

اپل واچ سری 5 در سال 2019 با ابعاد 44 و 40 میلی‌متری در بازار عرضه و موجود شد. اپل واچ سری 5 سایز 44 میلیمتری دارای ابعاد 44 در 38 در 10.7 اینچ است. این سری با بهبود‌های زیادی که در آن اعمال شده است؛ از وزن 36.7 گرمی برخوردار شده است.

جنس بدنه این سری از ساعت‌های هوشمند اپل از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ است. بدنه اپل واچ سری 5 بکپارچگی بالایی نسبت به دکمه‌ها و نمایشگر دارد و از این رو در مقابل ورود گرد و غبار و نفوذ آب و رطوبت بسیار مقاوم است. ساعت اپل واچ 5 را می‌توان در عمق 50 متری زیر آب استفاده کرد.

ترکیب جنس بدنه اپل واچ سری 5 همچنین باعث شده است تا در مقابل عوامل مختلفی مانند خش، خوردگی، ساییدگی و سایر آسیب‌های فیزیکی در امان بماند. اما این بدنه همانند تمام بدنه‌های دستگاه‌های دیجیتال دارای ظرفیت تحمل فشار و ضربه است و ممکن است با ایجاد فشار و ضربه بیش از توان ظرفیتی مشخص شده؛ آسیب ببیند.

آسیب دیدگی در بدنه اپل واچ سری 5 قابلیت ضد آب بودن ساعت را از بین می‌برد. همچنین گرد و غبار به راحتی به داخل ساعت هوشمند نفوذ پیدا می‌کند. نتیجه چنین آسیبی به بدنه، وارد شدن خسارت بیشتر به قطعات داخل اپل واچ است.

در چنین زمانی باید بدنه فعلی با قطعه یدکی آن جایگزین شود.

شما عزیزان می‌توانید بدنه کامل اپل واچ سری 5 سایز 44 میلی‌متری را به صورت کاملا اورجینال و رو کاری از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران به همراه ضمانت سلامت فیزیکی تهیه فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

11 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید