باتری گوشی ایرپاد سری 1 و 2

890٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی ایرپاد
  • پک تک عددی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

لطفا آموزش تعویض باتری ایرپاد را مشاهده نمایید

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

باتری یدکی اصلی ایرپاد مناسب سری یک و دو

باتری گوشی‌های AirPods سری 1 و 2، هر یک از دو بخش اصلی گوشی‌های AirPods یعنی خود گوشی‌ها و جعبه شارژر پشتیبانی می‌کنند.
در مورد عمر باتری خود گوشی‌های AirPods سری 1 و 2، هر گوشی دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 93 میلی آمپر ساعت (mAh) است. باتری هر گوشی با یک بار شارژ کامل به طور متوسط حدود 5 ساعت پخش موسیقی یا 3 ساعت مکالمه را پشتیبانی می‌کند.

اما با توجه به اینکه هر دو گوشی در جعبه شارژر خود قرار می‌گیرند و جعبه شارژر نیز دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 398 میلی آمپر ساعت است، می‌توانید گوشی‌های خود را تا 24 ساعت به کار برده و شارژ مجدد آن‌ها را داشته باشید.

لازم به ذکر است که با گذشت زمان و استفاده مداوم از گوشی‌های AirPods، عمر باتری آن‌ها کاهش خواهد یافت و شما نیاز به تعویض باتری خواهید داشت. همچنین، شرایط استفاده مانند حجم صدای پخشی، مدت زمان استفاده در هر بار، دمای محیط و میزان استفاده از ویژگی‌های دیگر AirPods نیز می‌تواند بر عمر باتری آن‌ها تأثیر بگذارد.
چناچه گوشی‌های ایرپاد شما در هنگام شارژ شدن دچار اختلال شده‌اند و یا در نگهداری شارژ به صورت بهینه دچار مشکل شده‌اند؛ بایستی باتری آن تعویض شود. شما عزیزان می‌توانید باتری یدکی ایرپاد سری 1 و 2 را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
Apple Airpods Series 1 & 2

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید