پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل MT-20

پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل MT-20

267٬000 ‎تومان
بدون مالیات
  • 100% اورجینال 
  • وزن مناسب
  • خم شدن 180 درجه
  • چرخش 360 درجه
  • هماهنگ با انواع گوشی ها و دوربین DSLR
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور 

تعداد

پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل MT-20

برای گرفتن یک عکس خوب و حرفه ای لازم است که در حین عکاسی بتوانید دوربین را بدون لرزش بطور ثابت نگه دارید. برای این کار می توانید از ابزارهایی استفاده کنید که کار آنها نگه داشتن دوربین است تا مانع از حرکت و لغزش دست شوند. یکی از این ابزارها سه پایه دوربین و گوشی مدل MT-20 می باشد که از جنس پلاستیک سخت، در ابعاد کوچک با وزن حدود 180 گرم طراحی شده است.

ارتفاع این سه پایه تقریبا 20 سانتی‌متر است و بعد از باز شدن پایه‌های آن ارتفاعش حدودا به 8 سانتی‌متر می رسد. در زیر پایه‌ها، جهت جلوگیری از لغزش روی سطوح پدهایی قرار گرفته اند. قسمت سر سه‌پایه، از قابلیت خم شدن تا 180 درجه و چرخش 360 درجه برخوردار است. یک ضامن پیچی شکل در کنار این بخش جهت تنظیم و ثابت نگه‌داشتن زاویه‌ دلخواه، قرار گرفته است. بر روی سر سه‌پایه یک پیچ استاندارد ¼ اینچی وجود دارد که از بوسیله آن می توان دوربین عکاسی یا حتی مونوپاد را بر روی سه‌ پایه متصل نمایید.
در سه پایه دوربین و گوشی مدل MT-20 گیره‌ نگه ‌دارنده‌ای وجود دارد که از طریق این گیره امکان اتصال گوشی موبایل برروی سه پایه و سپس انجام عکاسی فراهم می باشد. سه پایه مدل MT-20 با انواع گوشی های موبایل، دوربین دیجیتال DSLR و دوربین اکشن سازگار است. استفاده از این سه پایه امکان گرفتن عکسهای حرفه ای، شفاف و با کیفیت را برای شما میسر می سازد.

شما عزیزان می‌توانید این نگهدارنده گوشی و دوربین منحصر به فرد را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در  ایران

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

رینگ لایت RGB پایه بلند مدل s2

2٬450٬000 ‎تومان
Ring Light RGB Original رینگ لایت یا چراغ حلقه‌ای، یک نوع چراغ است که به صورت دایره‌ای طراحی شده و در اطراف دوربین قرار می‌گیرد. این نوع چراغ به...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید