baseus-holder-with-iphone-cable

هولدر بیسوس به همراه کابل آیفون | Baseus Holder With iPhone Cable


  • نگه دارنده قوی گوشی
  • قابلیت نصب بر روی دریچه کولر
  • دارای کابل متصل شونده مخصوص گوشی‌های آیفون
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

هولدر برند بیسوس دریچه کولر با کابل ایفون

امروزه اکثر انسان ها کار های روزمره خود را با تلفن های هراه پیش می برند و این خود به معنای ارتباط جدایی ناپذیر میان بشر و تلفن های هوشمند است. این ارتباط به درون خود رو ها نیز راه یافت و به دلیل راحت پسند بودن انسان ها برای کار با وسایل، هولدر یا نگه دارنده تلفن برای ماشین ها به منظور دسترسی راحت و سریع تر به گوشی ها فراهم شد.

هولدر یا همان نگه دارنده گوشی به عنوان وسیله است که با نصب آن در قسمت جلویی ماشین می توانید به راحتی به گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشید، پیام ها و نوتیفیکیشن ها را مرور کنید؛ GPS را چک کنید و به پاسخ تماس‌های خود بپردازید!

هولدر ها واقعا کار شما را راحت تر می کنند. کافی است به عقب تر برگردید تا سختی گرفتن گوشی با یک دست و گرفتن فرمان با دست دیگر در کنار خطرات و عواقب ناشی از آن به یادتان بیاید.

انواع Holder

نگه دارنده ها انواع متفاوتی دارند و می توانند بر روی ماشین، دسته دوچرخه و موتورسیکلت ها و هر گونه وسیله نقلیه دیگر که تمایل دارید نصب شوند. در این جا نیز برند بیسوس به ارائه نگهدارنده مخصوص دریچه کولر پرداخته است.

این هولدر در بخش پشتی خود حالت چنگال مانند داشته و می تواند در درون دریچه کولر به طور کامل محکم شود.

البته انواع دیگر از این هولدر ها همانند داشبوردی و شیشه ماشین نیز وجود دارند. در حالت هولدر شیشه ماشین می توانید از مدل های آهن ربا دار که با اتصال آهن ربا به گوشی آن را نگه می دارند استفاده کنید، یا مدل نگه دارنده عادی را که سه قسمت نگهدارنده در چپ، پایین و راست دارند را تهیه نمایید.

هولدر داشبوردی نیز مدل دیگری از نگهدارنده است که در صورت عدم تمایل به چسباندن بر روی شیشه از این نوع نگهدارنده استفاده می شود. این هولدر به راحتی بر روی سطح صاف خودرو چسبانده شده و به نگه داری گوشی شما می پردازد. همچنین هولدر های داشبوردی و شیشه ای قابلیت چرخش 360 درجه را نیز دارند.

هولدر بیسوس

هولدر بیسوس از نوع دریچه کولر به همراه کابل اصل آیفون بوده و بدون نیاز به هرگونه آهن ربا گوشی شما را نگه می دارد و در عین حال قابلیت شارژ شدن در طی مسیر را به آن می دهد!.

در واقع هولدر‌ها باعث تضمین رانندگی در حالتی امن‌تر هستند و دیگر نیاز نیست سر خود را برای دیدن محتوای گوشی پایین آورده و سلامت خود و دیگر سرنشینان را به خطر بیندازید. شما عزیزان می‌توانید این هولدر را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران به همراه ضمانت سلامت فیزیکی تهیه نمایید.

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

رینگ لایت RGB پایه بلند مدل s2

2٬450٬000 ‎تومان
Ring Light RGB Original رینگ لایت یا چراغ حلقه‌ای، یک نوع چراغ است که به صورت دایره‌ای طراحی شده و در اطراف دوربین قرار می‌گیرد. این نوع چراغ به...

مونوپاد دسته سلفی آیفون

349٬000 ‎تومان
کاملا استاندارد قابلیت اتصال از طریق بلوتوث مناسب برای تمامی گوشی‌های هوشمند دارای گارانتی ضمانت سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید