قاب محافظ اپل واچ Coteetci Case Apple Watch 38mm

قاب محافظ اپل واچ Coteetci Case Apple Watch 38mm

167٬000 ‎تومان
بدون مالیات

قاب محافظ اپل واچ Coteetci Case Apple Watch 38mm

مناسب برای اپل واچ 38 میلی متری

  • محافظ اپل واچ
  • بسیار مقاوم
  • جنس و کیفیت ساخت فوق العاده
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

قاب محافظ اپل واچ

ساعت های هوشمند اپل قیمت بالایی دارند که این موضوع باعث شده تا کاربران بیش از دیگر وسایل خود نسبت به نگهداری از آنها دقت کنند. بدین منظور کمپانی های سازنده لوازم جانبی به ساخت قاب محافظ ویژه ساعت هوشمند اپل اقدام کرده اند که با پوشش کامل ساعت هوشمند اپل مانع از صدمه دیدن این محصولات در برابر آسیب های احتمالی از جمله خط و خراش، گرد و غبار و دیگر عوامل می شود.
قاب محافظ Coteetci TPU از جنس نرم و منعطف از پلاستیک TPU تشکیل شده که به راحتی خم می شود. لذا کاربران می توانند این محافظ را به راحتی برروی دستگاه هوشمند اپل واچ نصب کنند، مزیت این کاور این است که به دلیل نرم بودن و قابلیت خم شدگی، برای نصب و جداسازی آن فشاری به اپل واچ وارد نخواهد شد.
طراحی دقیق و استاندارد قاب محافظ Coteetci TPU اپل واچ، باعث شده محل قرارگیری صفحه نمایش ساعت و کلیدهای آن روی کاور محافظ با برش های دقیقی باز شود و کاربران به نمایشگر و کلیدهای ساعت هوشمند اپل واچ دسترسی دارند.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال در ایران

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

قاب شفاف اپل واچ اولترا

497٬000 ‎تومان
با قاب شفاف اپل واچ اولترا، می‌توانید از زیبایی و شکوه اپل واچ خود لذت ببرید و در عین حال آن را در برابر خطوط و خش‌های ناخواسته محافظت کنید. سفارش...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید