بند کوتتسی مدل WH5261 W36 مناسب اپل واچ 44 میلی متری

بند اپل واچ چرمی مدل WH5261 W36

950٬000 ‎تومان
بدون مالیات
  • تنظیم آسان روی مچ
  •  اپدیت رنگ های خاص
  • نرم و انعطاف پذیر
  • ضمانت سلامت کالا
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

بند اپل واچ چرمی مدل WH5261 W36

بند ساعت هوشمند یکی از انواع لوازم جانبی است که کاربران با استفاده از آن می توانند با هر تیپ و پوششی ساعت هوشمند خود را با بند مورد نظر خود استفاده کنند. کمپانی اپل به منظور افزایش کاربری اپل واچ های خود، لوازم جانبی متعددی را برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته است. یکی از این بندهای ساعت، بند طرح چرم کوتتسی است که دو دور، به دور دست پیچیده می شود و همانند دستبند در دست قرار می گیرد. این بند با ترکیب رنگی بسیار زیبایی که دارد استایلی متفاوت برای شما ایجاد می کند.
بند کوتتسی مدل WH5261 W36 مناسب برای اپل واچ در اندازه های مختلف در دسترس کاربران قرار می گیرد. حنس این محصول از چرم مصنوعی باکیفیت است، بسیار نرم و قابل انعطاف و از ترکیب چند رنگ تشکیل شده است.
طراحی و رونمایی از ساعت های هوشمند با توجه به قابلیت ها و امکانات بسیار خوبی که دارند، از همان ابتدا مورد توجه کاربران قرار گرفت. اضافه شدن قابلیت های پیشرفته و کاربردی به آن سبب شد تا این ساعت ها بیشتر از قبل مورد استفاده قرار گیرند، بطوریکه امروزه ییشتر افراد به جای خرید و استفاده از ساعت های قدیمی با صرف هزینه بیشتر، ترجیح می دهند ساعت هوشمندی را تهیه کرده و از آن استفاده کنند.

 اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

قاب شفاف اپل واچ اولترا

497٬000 ‎تومان
با قاب شفاف اپل واچ اولترا، می‌توانید از زیبایی و شکوه اپل واچ خود لذت ببرید و در عین حال آن را در برابر خطوط و خش‌های ناخواسته محافظت کنید. سفارش...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید