گارد و پاوربانک راک اسپیس 2500 میلی آمپر مدل P10

گارد و پاوربانک راک اسپیس 2500 میلی آمپر مدل P10

مناسب آیفون 7/8

تعداد

گارد و پاوربانک rockspace p10 Power Case 2500mAh

گارد و پاوربانک راک اسپیس مدل P10 به نوعی هم گارد گوشی شما محسوب می‌شود و هم یک پاور بانک 2500 میلی‌آمپری می‌باشد که مخصوص گوشی موبایل آیفون 7 است. این محصول یکی از تولیدات کمپانی راک ‌اسپیس است که با قرارگیری بر روی موبایل شما به سادگی و راحتی قابلیت استفاده دارد. 

شرکت Rockspace در تولید لوازم جانبی موبایل به یک برند موفق و شناخته شده تبدیل شده و خیلی سریع توانسته محصولات خود را به جهانیان معرفی نماید. در کل "کیفیت بالا و قیمت مناسب"، ایده اصلی در تولید محصولات راک اسپیس می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به وزن سبک، قابل حمل راحت به دلیل سبک بودن، محافظت از گوشی در برابر ضربه و خط و خش، قابلیت شارژ سریع، قابلیت شارژ هوشمند و امکان استفاده از گوشی در هنگام شارژ اشاره نمود.
قابل ذکر است که در امکان قابلیت شارژ هوشمند، این دستگاه پس از اتصال به جریان، ابتدا باتری گوشی بطور کامل شارژ میگردد و پس از آن باتری جانبی کیس شارژ می شود.
وزن گارد و پاوربانک راک اسپیس مدل P10 حدود 69 کیلوگرم میباشد که به دلیل سبک بودن قابلیت حمل راحتی دارد؛ ظرفیت باتری آن 2500 میلی آمپر، جنس آن ABS غیر قابل اشتعال +PC، برخورداری از طرح زیبا و جذاب و تنوع در رنگبندی سبب گردیده تا این گارد و پاوربانک طرفداران بسیاری داشته باشد.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

قاب شفاف مگ سیف آیفون 14

390٬000 ‎تومان
100% اورجینال دارای ضمانت سلامت فیزیکی  پشتیبانی از شارژ مگ سیف  مقاوم در برابر خط و خش  پوشش قاب پشت و لبه های گوشی  ارسال به تمامی...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید