اسپیکر بلوتوث مدل KA-93 BT

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مدل KA-93 BT

طرح چوب

  • اتصال بی سیم
  • اتصال از طریق پورت USB، کارت حافظه و بلوتوث
  • برخورداری از باتری و قابل حمل
  • ارسال به سراسر کشور

تعداد

در طراحی اسپیکر بلوتوث مدل KA-93BT از ظاهری زیبا و فانتزی از جنس بدنه پلاستیک طرح چوب استفاده شده ضمن اینکه این محصول سبک است و به دلیل وزن کم از قابلیت حمل نیز برخوردار است. این اسپیکر به دلیل کیفیت صدا و ابعاد مناسبی که دارد، در فضای خانه، محل کار و دیگر مکان های مشابه کاربرد دارد و می‌توانید با اتصال بی‌سیم و یا از طریق بلوتوث گوشی‌تان (سازگار با گوشی های اندروید، ios و ویندوز) به آن وصل شوید. این محصول دارای صفحه نمایش دیجیتالی است و حتی قابلیت اتصال مستقیم USB فلش مموری و کارت حافظه را نیز داراست و بدین منظور دست شما برای اتصال انواع ابزارها به آن کاملا باز است.

در این محصول یک باتری داخلی تعبیه شده که توان لازم برای پخش موسیقی را فراهم می‌کند. توان خروجی این اسپیکر حدود 5 وات است که برای یک اسپیکر قابل حمل میزان مناسبی است. شما می توانید با دکمه FM روی دستگاه هرگاه که میخواهید به رادیو وصل شوید، به رادیو گوش دهید و از شنیدن صدای آن لذت ببرید.

speaker box
اسپیکر بلوتوث مدل KA-93BT دارای یک باتری داخلی است که توان لازم برای پخش موسیقی را فراهم می‌کند. توان خروجی این اسپیکر پنج وات است که برای یک اسپیکر قابل حمل میزان رضایت‌بخشی محسوب می شود. شما می توانید از طریق دکمه FM که بررروی دستگاه قرار گرفته، هر زمانی که میخواهید به رادیو وصل شده و از آن لذت ببرید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید