سوالات متداول

  1. چه مدت بعد از سفارش در سایت، کالا به دست مشتری می رسد؟

در استان تهران یک روز کاری پس از سفارش و در شهرستان ها دو روز کاری پس از سفارش، کالا به دست مشتری به صورت استااندارد می رسد.

 

 

  1. آیا امکان تعویض یا برگشت کالا توسط مشتری در صورت وجود نقص و بازپرداخت هزینه ی آن وجود دارد؟

از هنگام تحویل کالا و امضای برگه ی رسید توسط مشتری تا 24 ساعت بعد، کالا دارای گارانتی تست بوده و در صورت وجود مشکل، کالا قابل بازگشت می باشد؛ ولی بعد از 24 ساعت امکان برگشت وجود ندارد، مگر اینکه خود کالا دارای گارانتی باشد.

 

 

  1. آیا امکان دارد که هنگام پرداخت اینترنتی مبلغ از حساب مشتری کم شود ولی پرداخت ناموفق باشد؟

 

 

  1. چرا لوازم و قطعات سایت اپل سرویس اصل است؟ و چطور به با کیفیت بودن لوازم و قطعات سایت اپل سرویس ایران اعتماد کنم؟

برای اصل بودن یا های-کپی بودن قطعات کافیست به قسمت توضیحات مربوط به هر کالا مراجعه کنید....

 

 

  1. اگر مطالب مربوط به آموزش تعمیرات دارای نواقصی باشد، چطور میتوانم آن را با مدیران سایت مطرح کنم؟

در صورت وجود نواقص، آن را با پشتیبان سایت مطرح کنید.

 

 

  1. قیمت های درج شده در مقایسه با سایت های دیگر به چه صورت است؟

قیمت ها با توجه به اصل بودن قطعات و همچنین وجود خدمات پس از فروش تعیین می شود. ضمن اینکه شرکت اپل سرویس ایران به صورت تخصصی اقدام به تهیه و توزیع قطعات و لوازم اپل می کند.

 

 

  1. اگر کالا در زمان مقرر به دست مشتری نرسد، مشتری از چه راهی این مشکل را با فروشنده مطرح کند؟

در صورت تاخیر در ارسال کالا، با پشتیابی تماس حاصل فرمایید.

 

 

  1. چطور به خرید اینترنتی از این سایت اعتماد کنم؟

 

  1. آیا می توانم قطعه ای را که در سایت موجود نیست سفارش دهم؟

برای سفارش قطعه و لوازمی که در سایت موجود نمی باشد، به قسمت "واحد ثبت سفارش" مراجعه نمایید.

 

 

  1. آیا شرکت اپل سرویس ایران در ایران نمایندگی دارد؟

شرکت اپل سرویس ایران در شهرهای بزرگ ایران دارای نمایندگی است و در شهرهای دیگر نیز در حال دریافت نمایندگی می باشد. برای اطلاعات بیشتر، به آدرس زیر مراجعه نمایید:

 

 

 

 

سوال خود را به صورت کامل مطرح بفرمایید تا به شما پاسخ دهیم

اپل سرویس ایران : اولین توزیع کننده قطعات آیفون و اپل در ایران