کمک اپل به مبتلایان به ویروس کرونا

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 666

تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل، از کمک این شرکت به مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، صبح امروز در حساب توییتر خود به منظور احترام به سال نو چینی نوشت شرکت اپل برای همه افراد مبتلا به ویروس کرونا " عشق و پشتیبانی " ارسال می‌کند.

به گفته کوک، اپل همچنین به گروه‌های کمک‌رسان به مردم چین نیز کمک خواهد کرد و آن‌ها را حمایت می‌کند. به گزارش نیویورک تایمز، تاکنون 41 نفر در چین به دلیل شیوع ویروس مرگبار کرونا، جان خود را از دست داده‌اند و تقریبا وجود 1300 مورد مبتلا به ویروس کرونا در چین تایید شده است.

تیم کوک مدیرعامل اپل

تیم کوک در حساب شخصی توییتر خود نوشت:

" از آنجا که مردم چین و سراسر جهان سال نو خود را جشن می‌گیرند، ما برای بسیاری از افراد مبتلا به ویروس کرونا عشق و پشتیبانی خود را ارسال خواهیم کرد. اپل به گروه‌هایی در این زمینه کمک خواهد کرد تا از همه افراد آسیب دیده حمایت کنند."
تیم کوک | 25 ژانویه 2020

اپل به طور مرتب با تلاش‌های خود برای کمتر شدن خسارات در سوانح طبیعی و سایر موارد اضطراری کمک کرده است. در اوایل همین شرکت اپل اعلام کرد مبلغی برای مقابله با آتش‌سوزی‌های ویرانگر استرالیا در نظر گرفته است. اپل مشخصات دقیق کمک خود به گروه های حمایتی که به افراد مبتلا به ویروس کرونا کمک می‌کنند را اعلام نکرده و قطعا این کمک‌های انسان دوستانه مداوم اپل، به محبوبیت این شرکت در بین مردم جهان می‌افزاید.

به امید جهانی بدون بیماری و جنگ

ممنون از همراهی‌تان

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید