چند ویژگی قابل انتظار در آیفون 11 که در کنفرانس اپل گفته نخواهد شد

person نویسنده: بهنام سکاکی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1213

انتشار iOS 13 پنجره ای برای رونمایی از امکانات آیفون 11 است.

قابلیت های ذکر شده در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل 2019 () شامل حالت تاریکی، نقشه های جدید، قابلیت جدید در عکس و کیبوردی برای تایپ کردن کشیده می شود و مموجی های جدید، تغییرات جدید در آیفون هستند. اما قطعا آنچه که گفته شده، تمام تغییرات نیست!

اپل معمولا تمام اسرار مربوط به دیوایس جدید خود را رو نمی کند. توسعه دهندگان اما با توجه به انتشار نسخه ی بتای iOS 13 مخصوص خود، می توانند این اسرار را کشف کنند و چند سر نخ از قابلیت های جدید آیفون 11 را پیدا کنند.

در اینجا چند قابلیت جدید آیفون 11 که در کنفرانس 2019 اپل ارائه نشد برایتان مطرح می کنیم:

امکانات جدید دوربین؛ پیش به سوی روشنایی!

در گوشی های جدید همیشه رویه ای برای افزایش زوم دوربین وجود دارد. این برای آیفون نیز صدق می کند. گوشی های جدید برند های دیگر مانند سامسونگ و هوواوی، سه لنز در دوربین خود بکار برده اند.

اپل به زمان رونمایی از قابلیت های خود توجه نمی کند بلکه کیفیت کار را طوری بالا می برد تا از تمام برند های دیگر بهتر باشد. شایعات این را می گوید که اپل آرایشی با سه دوربین را در پشت آیفون طراحی کرده که اگر حقیقت داشته باشد نرم افزار مخصوص خود را در iOS 13 خواهد داشت.

حداقل کاری که از اپل انتظار داریم این است که کنترل های روی اسکرین جدیدی را ببینیم و فیلتر های جدیدی برای افزایش کیفیت عکس شاهد باشیم

Power Sharing روی مرکز کنترل قرار گیرد

گلکسی اس 10 سامسونگ هم اکنون می تواند بهترین گوشی در قیاس اپل باشد چرا که قابلیت جدیدی تحت عنوان Wireless Power Share دارد. شما آن را روشن می کنید و دیوایسی که قابلیت شارژ بی سیم را دارد پشت آن قرار می دهید و می بینید که دیوایس شما شارژ می شود. این ابزار بسیار جالبی برای شارژ کردن است زمانی که کابل ندارید و قابلیتی است که اپل می تواند اضافه کند.

فیس آیدی سریع تر می شود

اپل ویژگی تشخیص چهره یا فیس آیدی را همراه با آیفون ایکس رونمایی کرد. این قابلیت در آینده 30 درصد سریع تر می شود. فیس آیدی می تواند امن تر و واقعیت مجازی پیشرفته تری به همراه داشته باشد.

اگر نرم افزار مخصوص دوربین سلفی فرصت های جدیدی برای اپ های واقعیت مجازی ایجاد کند، اپل می تواند نرم افزارهای دیگری برای دوربین جلو طراحی کند.

جزییات بیشتر در مورد حالت تاریکی و شبانه

حالت تاریکی هنگام استفاده از آیفون در شب، صفحه نمایش را مشکی می کند تا چشم هایتان آسیب نبیند.

اپل روی سلامتی و سم زدایی دیجیتال تاکید زیادی دارد که این می تواند جزییات بیشتری در مورد محدودیت های استفاده از گوشی و محافظت از چشمان کاربر به همراه داشته باشد.

آیا دوره ی سیری تمام شده؟ مطمئنا نه!

منشی دیجیتال اپل، سیری، صدای جدید دارد. این صدا کمتر به شکل ربات است و با استفاده از هوش مصنوعی بیشتر به صدای واقعی یک انسان شبیه تر خواهد بود.

اشاره ی بدون لمس، هنوز نه

قابلیت اشاره بدون تاچ از قدیم در آیفون صحبت شده اما هنوز این ویژگی به نظر در آیفون جدید وجود نخواهد داشت. به نظر این قابلیت تا سال 2020 و انتشار iOS 14 منتشر نخواهد شد.

منتظر اخبار جدید از کنفرانس توسعه دهندگان اپل 2019 (WWDC19) باشید..

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید