پیدا کردن اپل واچ با آیفون

person نویسنده: بهنام سکاکی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 1 favorite بازدید: 6590

چگونه اپل واچ خود را پیدا کنید؟

هرچقدر انسان حواسش به وسایل خود باشد ، درنهایت ممکن است چیزی را گم کند؛ مانند اپل واچ که معمولاً همیشه روی دست شماست. در این شرایط چه می‌کنید؟

خوشبختانه ، برنامه " Find My " اپل برای اپل واچ به خوبی آیفون کار می‌کند ، زیرا می‌توانید از آیفون خود برای یافتن اپل واچ گم شده خود استفاده کنید.

پیدا کردن اپل واچ با گوشی

  • از طریق گوشی خود به برنامه اپل واچ بروید. همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی برنامه " Find My" ، اپل واچ خود از لیست دستگاه‌ها انتخاب کنید. (تصویر زیر را مشاهده کنید)
  • اسم دستگاه اپل واچ خود را انتخاب کنید.
  • با ضربه زدن، به قسمت عکس و اسم اپل واچ وارد قسمت اطلاعات شوید.
  • روی Find My Apple Watch ضربه بزنید ( اگر اولین بار است که از این ویژگی استفاده می‌کنید ممکن است از شما خواسته شود که امکان ارسال آخرین موقعیت مکانی را فعال کنید تا آخرین مکان شناخته شده اپل واچ شما را تا ۲۴ ساعت اخیر ذخیره کند؛ چند ساعت پس از اتمام باتری.)

در صفحه بعد نقشه وجود دارد که موقعیت مکانی اپل واچ و گزینه‌های مختلف برای یافتن دستگاه شما را نشان می‌دهد.

find apple watch from iphone at apple service iran

  • اگر اپل واچ جایی نزدیک است ( به عنوان مثال، اگر آن را در جایی در خانه خود گم کرده‌اید)، می‌توانید روی Play Sound ضربه بزنید تا صدا با ولوم بیشتری پخش شود ( اگر یادتان رفته که ساعت را بسته‌اید، به مچ دست شما نیز ضربه می‌زند ). بعد از یافتن اپل واچ ، صدا را قطع کنید.
  • می‌توانید آخرین مکان اپل واچ را پیدا کنید.
  • اگر اپل واچ را به عنوان یک گمشده علامت‌گذاری کنید، می‌توانید یک شماره تلفن ( در صورت تمایل ) تنظیم کنید تا در صورت پیدا شدن توسط افراد دیگر آنان را مطلع سازید و پیامی ایجاد کنید که اگر این ساعت را پیدا کردید با من تماس بگیرید. پس از فعال شدن این ویژگی ، ساعت قفل می‌شود و هرکس آن را پیدا کند، نمی‌تواند بدون کد عبور از آن استفاده کند.
  • اگر گوشی به عنوان گم شده علامت‌گذاری شده باشد ، هنگامی که  Mark as Lost انتخاب کنید، به صفحه Lost Mode منتقل شده که به شما امکان می‌دهد بروزرسانی‌های ایمیل را دریافت کنید یا Mark as Lost را خاموش کنید.

find apple watch by iphone apple service iran

در آخر، اگر مطمئن هستید که اپل واچ به سرقت رفته، می‌توانید روی Erase This Device ضربه بزنید. صفحه‌ای می‌پرسد که آیا می‌خواهید دستگاه را پاک کنید و به شما هشدار می‌دهد که دیگر نمی‌توان ساعت را بازگرداند. با این حال، شما هنوز هم می‌توانید یک صفحه شماره تلفن اختیاری را وارد کنید (مثل وقتی که آن را گم کرده‌اید) و یک پیام برای شخصی که آن را بازیابی می‌کند.

امیدواریم که هیچ زمان به موارد بالا نیاز نداشته باشید !

 

منبع: The Verge

 

سپاس از همراهی شما

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در دوشنبه, دسامبر 18, 2023 نوشته شده توسط Azize Abasian پیوند دیدگاه
اپل واچ را بیرون از دستم آوردم حالا به هر طریقی دنبال راهی برای پیدا کردنش می کنم پیدا نمی شود ممنونم کمکم کنید

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید