پاندورا اپل واچ را مستقل تر از همیشه میکند

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 673

برنامه پاندورا "Pandora" در اپل واچ به زودی امکان پخش موسیقی بدون آیفون را فراهم می‌سازد!

برنامه پاندورا اپل واچ - اپل سرویس ایران

دفعه بعد که می‌خواهید برای تمرین به سالن رفته یا در پارک بدوید، ممکن است آیفون خود را جا گذاشته و نتوانید آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنید، مگر اینکه اگر یکی از مشترکین برنامه "پاندورا" باشید. اپل واچ بروز شده تا دیگر به اتصال به آیفون برای پخش موسیقی یا پادکست ها نیازی نباشد. برای استفاده از این برنامه نیاز دارید به اینترنت (وای فای یا سلولار) متصل باشید.

بروزرسانی جدید برنامه پاندورا، اپل واچ را کاملاً مستقل می‌کند؛ به این شکل که پیش از این، شما می‌توانستید موسیقی را در گجت از طریق پاندورا بارگیری کنید، اما قادر به پخش هر آنچه که می‌خواهید بدون اینکه آیفون خود را نزدیک کنید نبودید و این یک بروزرسانی مفید است. البته اپل به موسیقی و پادکست امکان پخش مستقیم به اپل واچ را می‌دهد.

با توجه به اینکه، ماهانه چندین میلیون اپل واچ خریداری می‌شود، پاندورا برای افرادی که خواهان برنامه‌ی جایگزینی برای Apple Music هستند، بازار قابل توجهی دارد. به نظر می‌رسد بیشتر مردم به جای اینکه آیفون خود را در خانه بگذارند، هنوز از اپل واچ جهت استفاده با آیفون خود استفاده می‌کنند و استفاده از اپل واچ به طور مستقل چندان رواج نیافته است.

پاندورا با این اقدام از بسیاری از رقبا در پخش موسیقی و پادکست جدا می‌شود. لازم به ذکر است که برنامه پاندورا هنوز به طور کامل منتشر نشده و در آینده در اپل واچ شما هم حضور خواهد یافت.

سپاس از همراهی شما

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید