ورود آیفون 8 و 8 پلاس قرمز به بازار ایران

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 3945

بررسی عرضه آیفون 8 و 8 پلاس (PRODUCT (RED

شرکت اپل در تاریخ 20 فروردین 1397، از نسخه (PRODUCT (RED دو پرچمدار جدید خود یعنی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رونمایی کرد. بین این مدل و رنگ های دیگر آن هیچ تفاوت خاصی وجود ندارد فقط از نظر رنگ با هم متفاوت هستند. در سال قبل پس از چند ماه از معرفی آیفون 7 و 7 پلاس، نسخه قرمز رنگ آن معرفی شده بود که پس از معرفی گوشی های نسل جدید، تولید آن ها متوقف شد. این نسخه قرمز رنگ جدید، نسبت به نسخه قرمز آیفون های 7 و 7 پلاس از لحاظ رنگ تغییر زیادی کرده و بسیار زیباتر شده است.

آیفون 8 و 8 پلاس (PRODUCT (RED از جدیدترین محصولات شرکت اپل است که به منظور حمایت از برنامه جهانی سرطان ایجاد شده است. این محصولات از طراحی و ویژگی‌های مشابه با آیفون 8 و 8 پلاس معمولی برخوردار هستند، با این تفاوت که بخش پشتی آن‌ها به رنگ قرمز درخشان است.

آیفون 8 و 8 پلاس (PRODUCT (RED دارای صفحه نمایش Retina HD، پردازنده A11 Bionic، دوربین 12 مگاپیکسلی با امکان فیلم‌برداری 4K و قابلیت شارژ بی‌سیم است. همچنین این محصولات از سیستم عامل iOS 11 پشتیبانی می‌کنند و امکان استفاده از اپلیکیشن‌ها و خدمات اپل را فراهم می‌کنند.

آیفون 8 و 8 پلاس (PRODUCT (RED با هدف جلب توجه به مبارزه با ایدز و حمایت از برنامه جهانی سرطان طراحی شده است. با خرید این محصولات، بخشی از درآمد به این برنامه‌ها اختصاص می‌یابد و شما می‌توانید به این عمل خیریه و موقعیت اجتماعی کمک کنید.

آیفون 8 و 8 پلاس به دلیل پشتیبانی از شارژر بیسیم، قاب پشت آن ها از جنس شیشه ساخته شده اند پس در هنگام مواجه شدن با نور، بازتاب بسیار زیباتری دارند به همین دلیل است که رنگ قرمز آیفون 8 نسبت به آیفون 7 براق تر است. از لحاظ ترکیبی، ترکیب رنگ مشکی و قرمز بسیار زیباتر از ترکیب رنگ سفید و قرمز است به همین منظور شرکت اپل در آیفون 8 از رنگ مشکی برای دور صفحه نمایش استفاده کرده است. همانطور که می دانید قسمتی از سود آیفون های قرمز رنگ به صندوق جهانی حمایت از ایدز واریز می شود پس کاربرانی که این نسخه را خریداری می کنند، نقش بسیاری در مبارزه با ایدز دارند.

نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس در دو ظرفیت 64 و 256 گیگابایت عرضه می شوند. این نسخه به دلیل اینکه کمتر وارد بازار ایران شده است، پیدا کردن آن در بازار کمی مشکل است و به همین دلیل از قیمت بالاتری نسبت به سایر نسخه ها بهره می برد.

ورود آیفون 8 و 8 پلاس قرمز به بازار ایران     تعمیرات آیفون    ارسال سریع به سراسر کشور

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید