واچ او اس 6.1.3 برای رفع باگ اعلان ضربان قلب منتشر شد

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 666

شرکت اپل با توجه به باگی که در ساعت های هوشمند خود وجود داشت و در اعلان ضربان قلب کاربران را با مشکل مواجه کرده بود، اقدام به به روز رسانی ساعت های خود کرد.

اپل حال با بر طرف کردن این باگ، نسخه جدید واچ او اس 6.1.3 را منتشرکرده است و در دسترس عموم قرار داده است که کاربران می توانند با مراجعه به بخش General > update و به صورت رایگان از طریق برنامه اختصاصی watch apple watch آن را دانلود کرده و سپس آن را نصب کنند و ازآن بهره ببرند.

ذکر این نکته ضروری می باشد که کاربران باید برای به روز رسانی اپل واچ خود مطمئن شوند که که شارژ باتری آن باید حداقل 50% باشد، در غیر این صورت ساعت هوشمند آن ها به طور خودکار از انجام به روز رسانی خودداری خواهد کرد.
همچنین برای اینکه کاربران با خاموشی ناگهانی مواجه نشوند، بهتر است که ساعت خود را 100% شارژ کنند.
شرکت اپل در این به روز رسانی جدید خود علاوه بر برطرف کردن باگ ضربان قلب، باگ های جزئی تر دیگری را هم نیز برطرف کرده است، تا کاربران بتوانند از کارایی بیشتر ساعت های هوشمند خود استفاده کنند.
توجه به این نکته ضروری می باشد: کاربرانی که ازآیفون 5 اس، 6 و 6 پلاس برای اتصال به ساعت های خود استفاده می کنند، به هیچ عنوان نباید نسخه واچ او اس 6 به بعد را روی ساعت خود نصب کنند.
همچنین macrumris هم به این نکته اشاره می کند، افرادی که آیفون های قدیمی دارند قادر به بروز رسانی به نسخه جدید گوشی های هوشمند نیستند.
این نسخه جدید با فاصله زمانی 3 هفته پس از نسخه 6.1.2 به بازارعرضه شد که یک به روز رسانی خوب و خاص می باشد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید