همه چیز درباره مک بوک ایر 2020

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1537

شرکت اپل سرویس ایران در این مطلب، تمامی موارد مورد نیاز در ارتباط با مک بوک ایر 2020 برای شما بیان می کند.

اپل با ساخت مک بوک ایر، تحول جدیدی در عرصه شرکت خود ایجاد کرد که باعث شد کاربران زیادی جذب این محصول جدید شوند. این محصول جدید به دلیل داشتن شکلی نازک و وزن بسیار سبک آن، مورد قبول تعداد زیادی ازکاربران قرار گرفته است.

این دستگاه شامل صفحه نمایش شبکیه چشمگیر، صفحه کلید جادویی جدید، Touch Id، پردازنده هایی با دو برابر عملکرد و یک گرافیک سریع تشکیل شده است.


صفحه نمایش شبکیه چشم

این صفحه نمایش باوضوح 2560 در 1600 برای بیش از چهار میلیون پیکسل ساخته شده است که باعث حیرت تمام کاربران شده و تصاویر را به صورت واقعی و با جزئیات کامل به کاربران نمایش می دهد.
با فناوری جدیدی که مک بوک ایر در اختیارکاربرانش گذاشته، کاربران میتوانند به وسیله گزینه True Tone که به طور خودکار نقطه ای سفید از روی صفحه را پیدا میکند تا صفحه نمایش را با دما و محیط کاربر، یکی کند که کاربر بتواند راحتر با صفحه نمایش تعامل برقرار کند.

این صفحه نمایش باعث می شود که کاربران بتوانند صفحات وب و ایمیل را به اندازه صفحات چاپی طبیعی مشاهده کنند.
در لبه محوطه صفحه نمایش، یک شیشه به کار رفته است که به کاربر این امکان را می دهد به صورت دقیق، برروی صفحه نمایش تمرکز داشته باشد و هر آنچه که در صفحه نمایش نشان داده میشود بپسندد.
مک بوک ایر دارای پردازنده چهار هسته ای intel core i7است که عملکرد آن را دو برابر میکند و با وجود گرافیک بالایی که دارد، باعث جذب کاربران زیادی شده است.
چهار پردازنده ای که در مک بوک ایر تشکیل شده است، باعث ایجاد گرافیک بالای آن می شود که به کاربر این امکان را می دهد با قدرت زیادی به بازی و ویرایش ویدئو و... بپردازد.
مک بوک ایر با داشتن یک حافظه 16 گیگابایتی این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند به صورت هم زمان، از چندین برنامه بدون ایجاد مشکل استفاده کنند.
این محصول از یک فضای ذخیره سازی سریع ssdبا256 گیگابایتی تشکیل شده است که کاربر میتواند آن را حداکثر بر روی 2 ترابایت تنظیم کند. کاربران می توانند از فضای زیادی برای بازی ها، فیلم ها، موسیقی ها، فایل ها و عکس ها استفاده کنند.


صفحه کلید جادویی مک بوک ایر

مک بوک ایر با ساخت این صفحه کلید جاودویی، این امکان را در اختیار کاربران قرار داده که بدون ایجاد سر و صدا بتوانند تایپ کنند و با ایجاد کلید های معکوس بر روی صفحه کلید، کاربران می توانند در محیط های برنامه جا به جا شوند.

مک بوک ایر با ساخت سنسور بر روی کلیدهای صفحه کلید باعث ایجاد تعامل نور صفحه کلید با محیط کاربر شده و این امکان را می دهد که کاربر بتواند نور صفحه کلید را مطابق با محیطی که کار میکند تنظیم کند.


نیرو لمسی، صفحه لمسی

یکی از بهترین پد های لمسی جهان Force Touchنام دارد و این امکان را به کاربر می دهد که بتواند براساس اختلافات ظریف فشار، با مکینتاش ارتباط برقرار کند. با وجود این پد لمسی، دیگر کاربر احتیاج به کلیک بر روی صفحه لمسی ندارد و با تشکیل فضای بسیار زیاد به کاربر امکان چند لمسی و بزرگ نمایی کردن می دهد.


شناسنامه لمسی

مک بوک ایر از یک سیستم امنیتی پیش رفته ای به نام Touch Id تشکیل شده است. مک بوک با ایجاد این سیستم، قدرت ایمنی اش را بالا برده و باعث شده کاربران زیادی از این سیستم ایمنی حمایت کنند، کاربران می توانند با اثر انگشت خود بدون نیاز به وارد کردن رمز به اسناد، فیلم، فایل ها و... دسترسی پیدا کنند.
با وجود سیستم امنیتی مک بوک ایر، دیگر کاربران هنگام خرید با Apple Id احتیاج به وارد کردن اطلاعات خود ندارند و فقط با لمس حسگر ایمنی توسط انگشت کاربر، خرید انجام می شود و اطلاعات کاربران هیچ وقت به اشتراک گذاشته نمی شود. با Touch Id اطلاعات شخصی شما خصوصی باقی می ماند.


تراشه Apple T2

مک بوک ایر از یک تراشه امنیتی Apple T2 Security نسل دوم سیلکون مک، که به صورت سفارشی توسط apple ساخته شده است تا بتواند قدرت ایمنی بالایی در سیستم به وجود بیاورد.
بنابراین وقتی کاربران از Touch Id برای باز کردن اسناد خود، خرید کردن و بازکردن فایل های خود استفاده میکنند، باعث ایجاد قدرت امنیتی بالایی در سیستم می شود که به هیچ عنوان اطلاعات شخصی کاربران را به اشتراک نمی گذارد و باعث می شود از ایمنی بالایی کاربران بهره مند شوند.


بلندگو و دوربین

مک بوک با جدیدترین تکنیک پردازش، کاربرانش را شگفت زده کرد. صدای استریو گسترده باعث میشود که کاربران هنگام فیلم دیدن یا موسیقی گوش دادن بتوانند صدا را به صورت همه جانبه و طبیعی بشنوند.
دوربین Face Time این اختیار را به کاربران می دهد که در هنگام صبحت کردن با چند تا از اعضای خانواده یا تعدادی از دوستان، کاربر بتواند به طور واضح با افرادی که ارتباط برقرار کرده، تصویرشان را مشاهده کند و از صحبت کردن و دیدن خانواده خود لذت ببرند.
شرکت اپل با تعبیه میکروفونی بر روی مک بوک ایر، این امکان را در اختیار کاربر قرارداده است که بتواند به صورت واضح صدای اطرف را بشنود.


رعد و برق 3

Thunder bolt3 از پهنای باند فوق العاده بالا، با قابلیت فراگیر بودن استاندارد در صنعت Usb-c ایجاد شده که برای درگاه جهانی بازسازی می شود و مک بوک از آن ها بهره می برد.
یکی دیگر از قابلیت های Thunder bolt3 انتقال داده، شارژ و خروجی فیلم ها می باشد که در یک کانکتور با یک دیگر میتوانند ادغام شوند وThunder bolt3 قابل برگشت است، بنابر این برای کاربر نوع اتصال آن از اهمیت خاصی برخوردار نمی باشد.


Mac Os Catalina

این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد که بتواند برای خود برنامه های اختصاصی موسیقی، تلوزیون و پادکست ها و... را ایجاد کرده و از آن استفاده کند، همچنین باعث می شود کاربر بتواند از ipad به عنوان صفحه نمایش دوم مک استفاده کند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید