معرفی مختصر محصولات جدید اپل

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1033

دیشب در کنفرانس رسمی اپل، چند محصول جدید رونمایی شد.


 

اپل در مورد این مراسم که در بروکلین برگزار شد حرف های زیادی زده بود. در اینجا به چکیده ی این مراسم که محصولات جدید اپل است می پردازیم.

آپپد پرو(iPad Pro)

اپل نوع جدیدی از آیپد پرو را امروز معرفی کرد که دارای صفحه نمایشی لبه به لبه و بدون دکمه ی خانه است. این آیپد از صفحه نمایش دارای رتینا مایع جدید بهره می برد، مانند آیفون XR. سایز صفحه نمایش 11 اینچ یا 12.9 اینچ است. به این دلیل که دکمه ی خانه ندارد از فناوری تشخیص چهره استفاده می کند. به جای کابل لاتینگ از یو اس بی سی (USB-C) پشتیبانی می کند. در نهایت همه ی این ها به وسیله ی تراشه ی بیونیک جدید A12X طراحی شده است.

مداد اپل 2 (َApple Pencil 2)

امروز اپل یک مداد اپل کاملا بازطراحی شده را معرفی کرد. این مداد به صورت مغناطیسی به آیپد پرو متصل شده و هنگام اتصال به صورت خودکار جفت و شارژ می شود. مداد جدید اپل از اشاره ها و حرکات برای اثرات قابل تنظیم پشتیبانی می کند.

مک بوک ایر (MacBook Air)

مک بوک ایر جدید دارای صفحه نمایش ریتا است. از فناوری تاچ آیدی بهره می برد و همچنین دو پورت "صاعقه3" و یک جک هدفون دارد. نسبت به مک بوک ایر قبلی حدود 17 درصد حجم کمتر دارد ولی صفحه نمایش 13.3 اینچی آن تفاوتی ندارد.

مک مینی (Mac Mini)

اپل مک مینی جدید را رونمایی کرد که دارای پردازنده ی اینتل 4 هسته ای یا 6 هسته ای می باشد و مموری آن تا 64 گیگ افزایش یافته است. مک مینی جدید از حافظه ی SSD برای بازیابی سریع اطلاعات بهره می برد و دارای پورت های اضافه برای اتصالات گسترده است.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید