معرفی قاب هوشمند باتری دار آیفون

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 3155

معرفی کلی خصوصیات قاب هوشمند باتری دار آیفون

----------------------------------------------------------------------------

قاب هوشمند باتری دار آیفون برای اولین درسال 2015 برای آیفون 6اس و آیفون 6 معرفی شد که امروزه برای آیفون های سری جدید نیز عرضه شده است. این قاب شامل یک باتری است که عمر باتری آیفون شما را به 25 ساعت در حال مکالمه و 18 ساعت کار با اینترنت 4جی افزایش می دهد.

در ابتدا، قاب ها مقدار زیادی نویز اینترنت تولید می کردند. بیشتر آن ها سطحی و ارتجاعی بودند؛ ولی "برآمدگی" در پشت آن یک خلاقیت مهندسی را در ادامه در درون و بیرون آن تحت تاثیر خود قرار داد.

از آن زمان این فناوری محبوب افرادی شد که به در زندگی خود به باتری بیشتری در هنگام سفرها، کنفرانس ها و زندگی روزمره خود نیازمند هستند؛ حتی برای آن هایی که این طراحی را مسخره می کردند به نظر میرسد در برابر کارآمدی آن تسلیم شده اند.

15 مورد که بهتر است درباره ی این تکنولوژی بدانید

1- قاب هوشمند به شما اجازه می دهد که وضعیت کلی باتری داخلی را مستقیما از خود آیفون چک کنید. در قسمت نوتیفیکشن ها می توانید ببینید که چقدر باتری شارژ دارد. این یک فناوری است که سازندگان شخص ثالث نمی توانند انجام دهند.


2- برای دیدن مقدار شارژ باتری داخلی قاب هوشمند نیاز به باز کردن قفل آیفون ندارید. در صفحه ی قفل آیفون وضعیت باتری نمایان شده است.


3- اپل طراحی منحصر به فرد و کاربر پسندی داشته و طوری این قاب را ساخته که فقط یک قطعه باشد. این قاب حسی مانند بیمه به آیفون می دهد که علاوه بر باتری اضافه، از آیفون شما حفاظت می کند.


4- این قاب ظرفیت آن را دارد که معادل 85 درصد باتری آیفون را داراست؛ یعنی اگر باتری آیفون تمام شده باشد و باتری قاب پر باشد، آیفونتان حدود 85 درصد باتری دارد.
ظرفیت باتری داخلی این قاب 1877 میلی آمپر است.


5- قاب هوشمند باتری دار آیفون شامل یک چراغ ال ای دی است که هنگام شارژ روشن می شود. این چراغ سه حالت را در بر می گیرد؛ کهربایی، سبز و خاموش.


6- خود قاب طوری طراحی شده که به راحتی با سایر لوازم جانبی آیفون کار کند. کابل شارژ بدون در آوردن آیفون از قاب به داک شارژ متصل می شود.


7- قاب هوشمند توسط کابل لاتینگ، همان کابلی که آیفونتان را شارژ می کند، شارژ می شود و نیازی به کابل یو اس بی ندارد؛ اما کابل های شخص ثالث این طور نیست.


8- صفت "هوشمند" به درستی به کار برده شده است. قاب شامل تکنولوژی آنتن منفعل است که فرکانس های رادیو را جابه جا کرده و نویز ها را کم می کند تا تجربه ی استفاده از آیفون برای زنگ زدن و دریافت سیگنال های مزاحم از میان برود.


9- برای جک های هدفون روی آیفون راه اندازی مشابهی وجود دارد که در هنگام استفاده از ایرپاد اپل و هدفون های دیگر با قاب استفاده می شود.

10- قاب هوشمند باتری دار به اندازه کافی هوشمندانه طراحی شده اند. بیشتر قاب های باتری دار تقلبی یا شخص ثالث، ابتدا گوشی و سپس باتری داخلی را شارژ می کند. اما تکنولوژی اپل طوری است که باتری قاب در میان چرخه ی شارژ شدن آیفون خود را شارژ می کند.


11- قاب طوری طراحی شده که صدا از زیر اسپیکر به قسمت روبه روی که قاب رانده میشود که در نتیجه کیفیت صدا بهتر می شود.


12- روش بالا برای میکروفن نیز می باشد و طراحی آن به شکلی است که نویز ها را در بیشتر سطح ممکن دریافت کرده و وضوح صدا بیشتر می شود.


13- برخلاف نوع های دیگر این قاب ها، قاب هوشمند اپل دکمه ی پاور ندارد.


14- این قاب کمی به وزن آیفون اضافه می کند.


15- علی رغم اینکه هدف از این قاب، افزایش باتری آیفون است اما ویژگی دیگر آن حفاظت از آیفون است. گوشه های قاب طوری طراحی شده که هنگام افتادن و خراش خوردن از آیفون حفاظت کند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید