معرفی 6 اپلیکیشن مفید اپل واچ

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 5100

همان‌طور که می‌دانید اپل واچ بیشتر اپلیکیشن‌های مهم iOS را پشتیبانی می‌کند، ولی تعداد کمی از آن‌ها تجربه‌‌ی کاربردی ومفیدی دارند که در این صفحه به بررسی 6 عدد از این بهترین اپلیکیشن ها میپردازیم .

Things

برنامه things برای اپل واچ

این برنامه از بهترین برنامه‌های موجود برای برنامه‌ریزی و دیگر موارد مشابه به‌ شمار می‌رود و خوشبختانه نسخه اپل واچ آن نیز حرف‌‌های زیادی برای گفتن دارد. به لطف بهره‌‌گیری از نوتیفیکیشن‌های پویا، رابط کاربری ساده و حاوی اطلاعات مفید، Things یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ به حساب می‌آید. در ضمن برای فرمان دادن و یادداشت نوشتن می‌توانید از صدای خودتان نیز بهره ببرید.


Nike+ Run Club

برنامه نایک برای اپل واچ

این برنامه‌ای ایده‌آل برای کاربران ورزشکار اپل واچ است. از جمله مهم‌‌ترین مشخصه‌های آن، می‌توان به عدم نیاز به گوشی و نمایش اطلاعات کلی به ‌صورت مختصر و مفید اشاره کرد. هنگام دویدن، می‌‌توانید از راهنمایی‌های صوتی آن بهره‌مند شوید و حتی تشویق‌های دوستان خود را ضبط کنید تا برای ادامه‌ی مسیر انگیزه‌ی بیشتری داشته باشید. در ضمن این اپلیکیشن از GPS هم پشتیبانی می‌کند و مسیرهای طی شده با شکل و شمایل ساده‌ ای نمایش داده می‌شود.


Gymaholic Workout Tracker

برنامه gymaholic workout tracker

اپل واچ یکی از بهترین گجت‌های مربوط به تندرستی محسوب می‌شود و در این زمینه، اپلیکیشن Gymaholic با بهره‌گیری از امکانات فراوان مانند انیمیشن‌های مختلف برای نحوه انجام دادن حرکات ورزشی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این یعنی، در هنگام انجام حرکات ورزشی لازم نیست که به گوشی خود نگاهی بیندازید و تنها می‌توانید به نگاه کردن به اپل واچ خود بسنده کنید. در رابط کاربری آن اطلاعات مختلفی مانند ضربان قلب، برنامه‌ریزی مربوط به تمرین نمایش داده می‌شود و حتی از طریق آن می ‌توانید موسیقی پخش‌ شده را کنترل کنید.


Strava

برنامه strava برای اپل واچ

توسعه ‌دهندگان اپلیکیشن های اپل واچ بهتر است نگاهی به اپلیکیشن Strava بیندازند که یک مورد ایده آل برای این موضوع محسوب می‌شود. نسخه‌ی اپل واچ این اپلیکیشن نه‌ تنها از تمام ویژگی‌های اصلی بهره می برد، بلکه آنها را به نحو جذاب و مناسب فرمت ساعت هوشمند ارائه داده است. این یعنی، بدون نیاز به آیفون، می‌توانید تمرین‌ها را آغاز و متوقف نمایید، با یک نگاه از ضربان قلب خود خبردار شده و برای دویدن از راهنماهای صوتی بهره ببرید.


VLC Mobile

معرفی برنامه vlc برای اپل واچ

یکی از جذاب ‌ترین راه ‌های استفاده از اپل واچ، بهره‌ گیری از آن‌ ها به عنوان نوعی ریموت کنترل است. در این میان، اپلیکیشن VLC Mobile به شما اجازه می‌دهد که به ‌راحتی بتوانید نحوه پخش ویدیو یا موسیقی در گجتی دیگر را کنترل کنید. به غیر از موارد ساده ‌ای مانند کنترل پخش و تنظیم صدا، با استفاده از آن می ‌توانید بین پلی لیست ‌ها یا تمام محتوای موجود جستجو کنید. این یعنی، مثلاً با بهره‌ گیری از AirPlay می ‌توانید فیلمی را به اپل TV خود منتقل نموده و سپس با استفاده از اپل واچ نحوه‌ ی نمایش آن را کنترل کنید.


Shazam

برنامه شازم برای اپل واچ

از جمله اپلیکیشن های اپل واچ که از نسخه معمولی خود مفیدتر هستند، می‌توانیم به Shazam اشاره کنیم که حالا تحت مالکیت اپل قرار دارد. تقریبا تمام کاربران با نحوه ‌ی کارکرد این اپلیکیشن آشنا هستند: 

این نرم افزار آهنگ های در حال پخش را شناسایی و اطلاعات کاملی نظیر نام خواننده ؛ متن موزیک ؛ سال ساخت و … را در اختیار شما قرار میدهد ؛ اکنون این نرم افزار به روز رسانی شده و قابلیت پشتیبانی از اپل واچ را نیز دارد و شما میتوانید تمام این قابلیت ها را در اپل واچ خود نیز داشته باشید. البته می‌ توانید به آهنگ‌ هایی که قبلاً شناسایی شده نگاهی بیندازید و در صورت تمایل عناوین موردنظر خود را به آیفون منتقل کنید تا در آنجا به عنوان مثال بتوانید کلیپ آن را تماشا کنید.

سپاس از همراهی شما

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید