لوازم جانبی مناسب برای محصولات اپل

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1498

انتخاب لوازم جانبی مناسب از مهمترین مواردی است که در هنگام خرید بایستی مد نظر قرار دهید، توصیه ما به شما این است که تمامی لوازم جانبی که قصد دارید برای مک بوک، کوشی موبایل و حتی ساعت هوشمند خود تهیه نمایید، از فروشگاه های معتبر با کیفیت اورجینال و با گارانتی خریداری شوند. 

خرید از فروشگاه های معتبر سبب می شود تا اطمینان یابید که این لوازم از کیفیت اصلی بهره مند هستند، ضمن اینکه نیازی به پرداخت هزینه اضافی نمی باشد.

اپل یک کمپانی آمریکایی است که توسط استیو جابز، استیو وزنیاک و رونالدوین تاسیس شد، این شرکت در حوزه فناوری فعالیت می‌کند و مقر اصلی آن در شهر کالیفرنیا می‌باشد. اپل طراحی، تولید و فروش محصولات الکترونیکی نظیر لپ‌تاپ، گوشی موبایل و نیز ارائه خدمات آنلاین را بر عهده دارد. گوشی آیفون، دستگاه پخش آی‌پاد وکامپیوترهای سری مک از معروف‌ترین محصولات این شرکت هستند.
در بازار برای محصولات اپل، لوازم جانبی های بسیاری وجود دارد که از تنوع، مدلها و حتی رنگبندی های متنوع برخوردار هستند. شما ابتدا باید با این لوازم جانبی آشنایی مختصری داشته باشید تا بدانید که به چه لوازمی نیاز دارید و در صورت لزوم آنها را تهیه کنید. در اینجا قصد داریم به بررسی چند نمونه از لوازم جانبی اپل بپردازیم. با ما همراه باشید.

قاب و کاور برای گوشی موبایل و آیپد


شکی نیست که خرید یک قاب، کاور و یا کیف گوشی آیفون به منظور حفاظت و مراقبت از بدنه آن در برابر خط و خش، یک انتخاب هوشمندانه است خصوصا کوشی های موبایل آیفون که قیمت بالایی دارند و با خرید این محصولات می توانید از حفظ و نکهداری گوشی های خود اطمینان داشته باشید.
قاب و کاور گوشی یکی از مهمترین و ضروری ترین لوازم جانبی به حساب میاد و تقریبا همه افراد این محصول را خریداری می کنند. اصولا آقایان ترجیح می دهند از یک قاب و کاور محکم استفاده نمایند ولی خانوم ها علاوه بر استحکاک زیبایی و ظاهر آن را مدنظر قرار می دهند. در بازار قاب و کاورهای زیبا، جذاب و مستحکمی با توجه به سلایق مختلف برای گوشی های آیفون وجود دارد که شما عزیزان می توانید آنها را خریداری و استفاده نمایید.
قابل ذکر است همانند گوشی های موبایل برای آیپد نیز کاور در بازار موجود می باشد.

جهت خرید قاب و کاور اورجینال کلیک کنید

پاور بانک یا شارژر همراه


پاوربانک ها یکی از لوازم جانبی محبوب میان کاربران آیفون هستند زیرا با افزایش استفاده کاربران از گوشی های موبایل، طول عمر باتری آنها دیگر جوابگوی نیاز کاربران نیست و اکثر مواقع با پیام کم بودن شارژ باتری مواجه می‌شوند. برای رفع این مشکل، یکی از بهترین گزینه‌ها استفاده از پاوربانک است. در بازار پاور بانک های بسیاری وجود دارد که شرکت اپل سرویس ایران بهترین آن ها را برای شما کاربران گرامی عرضه کرده است.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع پاوربانک کلیک کنید

گلس و محافظ صفحه نمایش


گلس و محافظ صفحه نمایش های متفاوتی برای گوشی های آیفون در بازار وجود دارد که از نظر برخی ویژگی ها با هم متفاوتند. این گلس ها ویژگی های متفاوتی از جمله ضد حرارت، ضد رطوبت و ... دارا هستند. بهترین گلس برای گوشی آیفون، محافظ های سه بعدی هستند. انحنای لبه گلس های سه بعدی باعث می شود تا گلس به خوبی به ال سی دی گوشی آیفون بچسبند و مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته باشد.
شفافیت گلس های سه بعدی بازتاب نور ندارد و بسیار خوب و مناسب است. رضایت خرید کاربران از گلس سه بعدی آیفون بالاست و هیچ نقطه ضعفی از این محصولات گزارش نشده است.
ضمنا گلس و محافظ صفحه نمایش برای محصولات آیپدها نیز در بازار موجود می باشد.

خرید انواع گلس و محافظ صفحه نمایش

کیف و کوله پشتی لپ تاپ


لپ تاپ، تبلت و گوشی تلفن همراه مدام استفاده میشوند و به جهت پرتابل بودن در معرض صدمه فیزیکی هستند. یکی از وسایل محافظت کیف لپ تاپ است که وظیفه محافظت از لپ تاپ شما را به عهده دارد. کیف علاوه بر محافظت از لپ تاپ، جابجایی آن را تسهیل کرده و در بعضی مدل ها فضای بیشتری برای حمل لوازم جانبی هم در اختیارتان قرار می دهد.
کیف و کوله پشتی اپل در سایزها و رنگ های متنوع تولید شده اند، که متناسب با سایز مک بوک خود میتوانید یکی از کیف ها را انتخاب و خریداری نمایید. این کیف ها همانن محافظی برای جلو گیری از نفوذ آب، گرد و خاک و رطوبت عمل می کنند و پوشش داخلی نها از جنس پارچه نرم است که از آسیب رساندن به مک بوک محافظت میکند.

شارژر آیفون


شارژر آیفون نیز جزو مهم‌ترین گزینه‌های خرید لوازم جانبی آیفون محسوب می‌شود. گوشی‌های آیفون، به دلیل طراحی متفاوتی که نسبت به دیگر گوشی های همراه دارند، شارژر مخصوصی دارند که فقط توسط این وسیله شارژ می شوند.

خرید شارژر

هدفون و هندزفری


شرکت اپل برای راحتی کاربران در هنگام مکالمه انواع متفاوتی از هدفون و هندزفری را به بازار عرضه نموده است این محصولات با کاربری و ویژگی های متفاوتی که دارند، در دسترس علاقمندان قرار می گیرند. وزن بسیار کم هندزفری اصل آیفون با سیم، موجب عدم خستگی شما در استفاده طولانی مدت می شود ضمن اینکه کیفیت خروجی صدا بسیار عالی است.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع هدفون کلیک کنید

لوازم جانبی اپل واچ


اپل واچ یکی از بی نظیرترین و در واقع منحصر بفردترین محصولات شرکت اپل می باشد که یک گجت پوشیدنی هوشمند و خارق العاده ای است که می تواند بصورت مستقیم به گوشی اپل متصل شود و هر اتفاقی که در گوشی رخ می دهد را در صفحه نمایش کوچک خود نمایش دهد. لوازم جانبی متعددی از جمله بند ساعت، محافظ صفحه نمایش، قاب و کاور و پایه نگهدارنده ساعت در بازار وجود دارد که می توانید از فروشگاه های معتبر خریداری و استفاده نمایید.

خرید لوازم جانبی اپل واچ

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید