قابلیت جدید تلگرام، پیشنهادی مناسب برای اپل

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 774

آخر هفته گذشته بود که تلگرام قابلیتی به نام Silent message را به آخرین نسخه خود اضافه کرد.

سه نوع هشدار شنیداری اصلی وجود دارد که همراه با پیام های دریافتی دریافت می کنید و ممکن است برایتان ناخوشایند باشد. آیفون با قابلیت های خود توانسته تنها برای دومورد از آن ها راه حل ارائه کند.


با اپل سرویس همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این مورد به شما ارائه دهیم.

نوع اول:

بارزترین نوع زمانی است که در جلسه ای حضور دارید و یا در حال تماشای فیلم هستید و به هیچکدام از هشدار های شنیداری احتیاجی ندارید. آیفون حالت Do Not Disturb را برای این مواقع پیشنهاد می دهد که می تواند راهکار مناسبی باشد. همچنین شما می توانید زمانی را برای فعال شدن این حالت به صورت خودکار انتخاب کنید. (مطمئنا این ویژگی می تونه برای کسایی مثل من که از بیدار شدن با صدای موبایل اونم ناخواسته متنفر هستند به طرز وحشتناکی کارآمد باشه)

3.jpg

نوع دوم:

حتما برایتان پیش آمده که در گروه تلگرامی خاصی شرکت کرده باشید و افراد زیادی در آن فعال باشد. شما می خواهید هر از گاهی به مکالمه سر بزنید و از موضوعات آن با خبر شوید پس نیازی به دریافت هشدار های شنیداری جداگانه برای هر پست ندارید. شما میتوانید با مخفی کردن هشدار ها (Hide Alerts) این مسئله را برطرف سازید.

و اما نوع سوم:

وقتی شما به عنوان فرستنده نمی خواهید برای فرد دیگری مزاحمت ایجاد کنید. این همان قابلیتی است که تلگرام با (Silent Message) به شما ارائه می دهد. برای فرستادن پیام در تلگرام به صورت سایلنت تنها کافیست دکمه ارسال را چند ثانیه نگه دارید. با اینکار پس از ارسال پیام، اعلان پیام بدون صدا بر روی موبایل گیرنده نمایش داده خواهد شد.

استفاده اپل از این ویژگی در آینده، می تواند برای کاربران آیفون بسیار خوشایند باشد و قطعا بازخورد های خوبی هم در پی خواهد داشت.

سپاس از همراهی تان.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید