عرضه آیفون ارزان اپل از سال آینده

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 2192

 

براساس گزارش نشریه مالی ژاپنی Nikkei Asian Review، طبق گفته های اپل، اپل قصد دارد آیفون های جدید ارزان را در سال 2020 عرضه کند که به این شرکت کمک میکند تا کاهش فروش آیفون را جبران کند. در حالی که اپل همچنان به معرفی آیفون های رده بالا ادامه میدهد و انتظار میرود آخرین نسخه های خود را در تاریخ 10 سپتامبر رونمایی کند، طبیعی است که تعداد کمتری از مردم 1000 دلار برای آیفون جدید هزینه کنند. یک آیفون ارزان می تواند برای خریداران در بازارهای نوظهور نیز جذاب باشد.

 Apple's low-cost iphone

 

اپل قبلاً از این استراتژی استفاده کرده است: iPhone SE که در سال 2016 با قیمت 399 دلار معرفی شد، صدها دلار ارزان تر از آیفون های دیگر بود. این تلفن از نظر طراحی تقریباً مشابه آیفون 4s بود که چند سال قبل راه اندازی شد. همچنین Nikkei اشاره کرد که مشخص نیست آیفون ارزان قیمت تر چه چیزی خوانده میشود اما احتمالاً اپل از همان اندازه صفحه نمایش 4.7 اینچی مانند آیفون 8 استفاده خواهد کرد.

هرساله اپل با معرفی آیفون های جدید قیمت نسخه های قدیمی تر را کاهش میدهد. به عنوان مثال iPhone XR از 749 دلار شروع میشود، در حالیکه iPhone XS  از 999 دلار شروع می شود. احتمالاً اپل این روند را ادامه خواهد داد. در دهم سپتامبر انتظار می رود دو دستگاه جدید برای جایگزینی iPhone XS و iPhone XS Max و نسخه جدید آیفون XR معرفی شود.

 

منبع: CNBC

 

سپاس از همراهی شما...

 

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید