سیستم عامل macOS موهاوی از مک های ساخت قبل از 2012 پشتیبانی نمیکند

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 2383

بررسی و لیست مک هایی که با موهاوی سازگاری دارند.

اپل با رونمایی از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل مک، mac OS موهاوی، بار دیگر موقعیت خود را دنیای تکنولوژی تثبیت کرد اما چالشی که اپل با آن رو به روست این است که این نسخه نسبت به های سیرا در دستگاه های مک کمتری قابل اجراست. پاییز امسال این نسخه از سیستم عامل مک عرضه میشود و این در حالی است که به طبع افراد کمتری قادر خواهند بود تا آن را به روز کنند. نسخه های سیرا روی مک های سال 2009 و 2010 قابل اجراست. قدیمی ترین نسخه های سیستم عامل مک ،نسخه موهاوی ومک پرو 2010 با کارت گرافیک نصب شده ی سازگار با متال، است.

 اما مک هایی ک با موهاوی سازگارند شامل:

مک بوک (ابتدای 2015 به بعد)، مک بوک ایر (اواسط 2020 به بعد)، مک بوک پرو (اواسط 2012 به بعد)، مک مینی(اواخر 2012 به بعد)، آی مک (اواخر 2012 به بعد)، آی مک پرو(تمام مدل ها)، مک پرو(اواخر 2013)، مک پرو(اواخر2013)،  مک پرو(2010 به بعد با کارت گرافیک سازگار با متال)  

حال اگر بخواهیم به دنبال پاسخ برای سوال چرا موهاوی نیازمند مشخصات بالاتر است  باشیم میتوان گفت مرتبط با عملکرد واحد پردازش کارت گرافیکی است . مک او اس جدید با پشتیبانی از قابلیت هایی نظیر دسکتاپ های داینامیک میتواند با قدرت پردازش بالاتر بصری، تماس های 32 نفره ی فیس تایم و امکان ویرایش تصاویر، ویدیو ها و پی دی اف درون کوییک لوک مدیریت کند.

موهاوی قابلیت های دیگری هم دارد مثلا تم تیره یا آیکون های دسته بندی شده ی دسکتاپو قابلیت gallery view.

موهاوی و آی او اس 12 پاییز امسال عرضه میشوند و از دستگاه هایی که اجرا کننده ی آی او اس 11 بودند مانند آیفون 5 اس پشتبانی میکنند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید