دلیل برتری گوشی های اپل بر سایر برند ها

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 2059

بررسی عملکرد، کیفیت و زیبایی محصولات اپل به نسبت قیمت این محصولات و استقبال کاربران از آن

تا بحال به این فکر کردین چرا با اینکه اپل محدودیتهای بسیار زیادی نسبت به دیگر مدلها موبایل هوشمند در دنیا دارد، باز هم به عنوان بهترین و پر فروش‌ترین تلفن هوشمند در دنیا می‌باشد؟

به نحوی که با وجود گران‌تر بودن این محصولات و گاها مشخصات فنی ضعیف تر آن باز هم شاهد گسترش هرچه بیشتر فروش آن هستیم.

دلیل بعدی که موفقیت این کمپانی در برابر غول های کره ای می‌تواند استفاده از تبلیغات سمعی و بصری نسبت به تبلیغات نوشتاری باشد و استفاده هنرمندان و افراد مشهور و ثروتمند از محصولات اپل که بالا بودن قیمت آن را تا حدودی توجیه می‌کند. در یک کلام تبلیغات روان شناختی محبوبیت این برند را افزایش داده است.

یکی از دلایل عرضه بی قید و شرط اپل میزان استقبال بالای آن می‌تواند به واقعیت تبدیل کردن شعار(همیشه حق با مشتری است ) باشد و توجه اپل به رسیدگی مشکلات کاربران آن و اهمیت بالایی که برای رضایت مشتریانش قائل می‌شود. همچنین می‌تواند یکی دیگر از عوامل موفقیت این برند استفاده از سیستم عامل ios دانست که مختص به محصولات این برند بهینه سازی میشود و حتی با وجود پیشرفت های چشمگیر سیستم عامل اندروید و قرار دادن امکاناتی مثل روت کردن – نصب کردن کاستوم رام - دست کاری پردازنده و همچنان با استقبال کاربران رو به رو میشود.

علاوه بر تمام این‌ها، برنامه ریزی و مدیریت برند اپل نیز در میزان فروش کمپانی مذکور بی تاثیر نیست و علی رغم گران قیمت بودن محصولات به وفور به فروش می‌رسد. درواقع برند اپل در این زمیه از استراتژی و عملکرد های موثر استفاده کرد که شرکت ها و کمپانی های دیگر در صنعت موبایل از به کار گیری آن عاجز بوده اند.

در نهایت برنامه ریزی های دقیق برای فروش این محصولات و ترویج استفاده و خرید آن ها باعث موفقیت این برند است.

شما می‌توانید جدیدترین محصولات کمپانی اپل را از طریق این لینک مشاهده نمایید.

          

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید