بررسی دوربین پشت آیفون ایکس

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1444

جدیدترین اخبار محصولات اپل در اپل سرویس ایران

دوربین پشت آیفون ایکس یکی از بهترین و پیشرفته ترین دوربین های موجود در بازار است. این دوربین دوگانه شامل دو لنز با رزولوشن 12 مگاپیکسل و قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K می باشد. این دوربین با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و پردازش تصویر پیشرفته، عکس های با کیفیتی را ارائه می دهد.

بررسی دوربین پشت آیفون ایکس


دوربین پشت آیفون ایکس شامل دو سنسور 12 مگاپیکسلی است، یکی از آنها یک لنز واید با دیافراگم f/1.8 و دیگری یک لنز تله با دیافراگم f/2.4. این دو لنز به همراه تکنولوژی فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص چهره، فوکوس لیزری و فوکوس با فاز، به کاربران امکان عکسبرداری با کیفیت عالی و عمق میدان عکس حرفه ای را می دهد.

همچنین، دوربین پشت آیفون ایکس دارای قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K و 60 فریم در ثانیه، ویدیو اسلوموشن با 1080p و 240 فریم در ثانیه و تصاویر با داینامیک رنج بالا (HDR) می باشد. این دوربین همچنین دارای قابلیت عکسبرداری پانوراما، عکسبرداری HDR و امکان عکسبرداری با استفاده از فلش True Tone می باشد.

به طور کلی، دوربین پشت آیفون ایکس یکی از بهترین دوربین های موجود در گوشی های هوشمند است و ارائه کیفیت بالایی در عکسبرداری و فیلمبرداری از طریق یک دستگاه تلفن همراه فراهم می کند.

بررسی دوربین پشت آیفون ایکس

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید