بهترین اپلیکیشن های عکاسی با آیفون

person نویسنده: محمد رضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 2074

بهترین اپلیکیشنهای عکاسی آیفون کدامند؟ عکاسی با موبایل و استفاده از اپلیکیشن های عکاسی در آیفون جذابیت های خود را حفظ کرده ‌اند. در واقع می ‌توان گفت اپلیکیشن‌ ها یا برنامه‌ ها، اساسی‌ ترین قسمت آیفون و وجه تمایز آنها با دستگاه‌ های اندرویدی هستند.

البته میلیون‌ ها اپلیکیشن یا اپ برای این پلتفرم طراحی شده و پیدا کردن بهترین آنها معمولا کار سختی است.

در ادامه لیستی را مشاهده می ‌کنید که بهترین اپلیکیشن های عکاسی با آیفون و ویرایش عکس را معرفی می‌ کند. این برنامه‌ ها به عنوان بهترین اپلیکیشن ‌ها در سال 2019 انتخاب شده‌ اند.

Glitch Art Studio

 

Glitch Art Studio یک برنامه کاربردی برای ادیت و اعمال فیلترهای مختلف عکس است. این برنامه در حقیقت می ‌تواند به بی حس ‌ترین عکس‌ ها نیز شخصیت و حال و هوای زنده بودن بدهد. دلیل این قابلیت نیز وجود افکت‌ های مختلف است.

در قسمت رایگان این برنامه می توایند تعدادی از قابلیت ‌ها را امتحان کنید. در بخش غیر رایگان، امکان ادیت فیلم نیز وجود دارد. همچنین اگر از فیلترهای آماده این برنامه خوشتان نیامده می‌توانید فیلتر اختصاصی خود را طراحی کنید.

Visionist

 

Visionist به گونه ‌ای طراحی شده تا عکس را تبدیل به یک اثر هنری خارق العاده کند. این برنامه در یک چشم بر هم زدن می ‌تواند عکس شما را به یک نقاشی مجازی تبدیل کند که گویا یک اثر گران قیمت است.

با پرداخت پول از داخل برنامه به 70 استایل مختلف دیگر دسترسی پیدا خواهید کرد. هر استایل، 3 مرحله ویرایش ارائه می ‌دهد و برای هر مرحله، تنظیمات قابل تغییر هستند.

به علاوه، صاحبان آیفون‌ های مدرن ‌تر می‌ توانند با عمق عکس نیز بازی کنند. عکس‌ هایی که در حالت پورتره گرفته شده ‌اند، گزینه‌ های مختلف دیگری را ممکن می ‌سازند. مثلا می ‌توان عمق عکس‌ ها را دستکاری کرده و تصاویری سه بعدی خلق کرد.

Camera+

 

برنامه +camera یا کمرا پلاس ، هم برای عکاسی و هم برای ویرایش عکس کاربرد دارد. گزینه‌ ها و مُدهای مختلف، داخل برنامه وجود دارد مانند  zoom slider و تنظیمات شاتر و با انتخاب گزینه +، به قابلیت‌ ها و مُدهای متنوع دیگر از جمله تایمر، لرزش گیر و تشخیص دهنده لبخند نیز دسترسی خواهید داشت.

با ورود به بخش viewfinder، حالت پرو یا حرفه ‌ای برنامه فعال می ‌شود که کنترل ‌های منوال یا دستی دارد. در این قسمت می ‌توان گزینه ‌های متنوعی مانند انداختن عکس در شرایط نوری مختلف را اجرا کرد.

بعد از انداختن عکس با کمرا پلاس، ابزارهای ادیت یا ویرایش تصویر، فیلترها و فریم ‌های مختلف در دسترس دارد. تمامی این قسمت ‌ها، کارکردی آسان و راحت دارند.

Oilist

 

Oilist در حقیقت یک برنامه هنری است. در این برنامه، می ‌توانید عکسی را انتخاب کنید و استایل مد نظر خود را روی آن اعمال کرده و بعد یک اثر هنری تحویل بگیرید.

در برنامه Oilist، تنوع ابزارها و استایل ‌های مختلف زیادی وجود دارد. از رنگ روغن کلاسیک گرفته تا هنر مدرن. این برنامه بدون شک می‌ تواند علاقه مندان به هنرهای عکاسی و نقاشی را بسیار راضی نگه دارد.

Snapseed

 

Snapseed، یک برنامه رایگان ویرایش عکس است و قابلیت‌ هایی دارد که اکثرا در برنامه‌ های مشابه غیر رایگان دیده می ‌شود.

اسنپسید در واقع یکی از قدیمی ‌ترین و محبوبترین اپلیکیشن های عکاسی و ویرایش عکس با موبایل است که سالها قبل گوگل آن را خرید و رایگان کرد.

Snapseed برای تمام کاربران از هر سطحی کاربرد دارد. برخی از کاربران دوست دارند صرفا چند فیلتر جذاب برای عکس خود انتخاب کنند و برخی می ‌خواهند تغییرات اساسی ‌تر ایجاد کرده و احتیاج به ابزار حرفه ای ‌تر و قدرتمندتری دارند.

اسنپسید به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های عکاسی با موبایل و عکاسی با آیفون به طرز هوشمندانه تمام نیازهای این کاربران را تامین می‌ کند. تغییرات اعمال شده به روی عکس را می‌ توان به صورت یک پیش فرض در برنامه ذخیره کرد و در موارد آینده نیز استفاده کرد.

Obscura2

 

Obscura 2 به جرات بهترین برنامه عکاسی دستی ( انتخاب دستی تنظیمات )  برای آیفون است. این برنامه قابلیت‌ های متنوعی دارد و به نوعی، تنظیمات دستی دوربین ‌های قدیمی را تداعی می ‌کند.

تنطیمات عکس ها در این برنامه با ظرافت ‌ترین حالت ممکن قابل دستکاری است. به همین دلیل کاربر احساس خواهد کرد که به روی خلق نتیجه ایده آل تر، کنترل بیشتری دارد.

در این برنامه فیلترهایی وجود دارد که در عکاسی مدرن نیز استفاده می ‌شود.

Filmborn

 

 

 

Filmborn اپلیکیشنی برای معتادان عکاسی است. این برنامه برای کاربرانی است که از اپلیکیشن ‌های دیگر و فیلترهای بیشمار آنها خسته شده و به سبک عکاسی قدیمی تمایل دارند.

دسترسی به ابزارهای برنامه راحت است. فیلترهای این برنامه برای کاربرانی جذاب است که به ثبت واقع ‌گرایانه‌ تر از عکس ‌ها تمایل دارند. فیلترهایی که به ظرافت عکس‌ ها را دستکاری می ‌کند تا تصویر، حقیقت اصلی خود را از دست ندهد.

Retrospecs

 

برنامه Retrospecs می‌ خواهد شما دنیا را طوری ببینید که گویا توسط یک سخت افزار قدیمی و منسوخ شده ثبت شده است. یک عکس آپلود کنید-یا از داخل برنامه یکی بگیرید- در ادامه به سیستم‌ های مختلفی برای انتخاب در دست دارید مانند  Game Boy، Commodore 64 و  original Mac.

البته این برنامه تنها یک اپلیکیشن اجرای فیلتر نیست. قابلیت ‌های مختلف عکاسی نیز از طریق آن ممکن است. انیمیشن افکت و پشتیبانی از ویدیو نیز دارد.

با این برنامه، به راحتی می‌ توانید باور کنید که عکستان یک بازی قدیمی 8 بیتی است و یا گلیچ‌ های اعصاب خورد کن روی فیلم یوتیوب خود اضافه کنید تا حس و حال نوستالژیک را در اثر خود زنده کنید.

Halide

 

Halide به روی عکاسی مفهومی و ظریف تمرکز دارد.

فوکوس و اکسپوژر را در این برنامه می ‌توانید به صورت دستی تنظیم کنید یا روی قسمت پر کنتراست عکس، فوکوس خود را تنظیم کنید. اگر آیفون مدرن ‌تر دارید، قابلیت  depth mode از طریق این برنامه جای مانور زیادی دارد. عکس‌ های گرفته شده در حالت پرتره را هم می ‌توانید به صورت واقعیت افزوده مشاهده کنید.

Hipstamatic

 

هیپستاماتیک قطعا یکی از جذابترین و بهترین بهترین اپلیکیشن های عکاسی آیفون است .

Hipstamatic، دو وجه دارد. یکی شکل ابتدایی این برنامه است که شباهت به دوربین‌ های دستی قدیمی دارد. در این حالت، کادر عکس را از داخل قاب یک دوربین مشاهده می ‌کنید که لنزها ، فلش‌ ها و فیلم‌ های دوربین را با حرکت انگشت عوض می ‌کنید. حس نوستالژیا در این حالت زنده می شود ولی در هر صورت فضای محدودی جلوی دید شماست.

اگر بخواهید از تمام صفحه آیفون بهره ببرید و کادر عکس مد نظر خود را درون کل صفحه ببینید، باید حالت پرو یا حرفه ‌ای را فعال کنید. فیلترهای متنوع و جذاب این برنامه از هر دو طریق قابل اعمال هستند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید