ایرپاد جدید اپل احتمالا در سه ماهه نخست 2019 عرضه می شود

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 938

ایرپادهای کمپانی اپل که جذابیت ویژه ای دارند، از وقتی عرضه شده اند تاکنون با استقبال فوق العاده ای رو برو شده است. یکی از تحلیلگران به نام مینگ چی کو بتازگی اعلام کرده که ایرپاد جدید اپل که قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم را نیز دارد، احتمالا در سه ماه اول سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد.

به گفته کو کمپانی اپل برای ایرپادهایش ایده های ویژه ای در نظر دارد که تصمیم دارد در آینده ای نه چندان دور به آن ها جامه عمل بپوشاند.طبق نظریات این تحلیلگر اپل در پی عرضه ایرپاد کاملا بی سیم در سال جدید می باشد، البته وی ادعا کرده که در سال2020 نسخه ای جدید از ایرپاد را خواهیم دید.

اگر نظریات مینگ چی کو صحت داشته باشد، احتمالا در آینده شاهد عرضه ی پد شارژ بی سیم ایرپاور نیز خواهیم بود؛ این محصول اولین بار در سال 2017 معرفی شد.

اقای کو ادعا کرده است که مدل نهایی ایرپاور با توجه به چیزی که در قبل دیدیم باید تغییراتی یافته باشد. کمپانی اپل اعلام کرده که air power علاوه بر اینکه آیفون و اپل واچ را شارژ می نماید قادر است ایرپاد های فعلی را نیز شارژ نماید، به این شرط که ایرپاد را درجعبه مخصوصش که جداگانه بفروش می رسد قرار دهید.

ایرپاد2 اپل احتمالا به بلوتوث نسخه 5 مجهز می شود

کو اظهار کرده که قرار است سخت افزار داخلی ایرپاور آپدیت شود و از مدار منعطف جدیدی بهره مند گردد. این تحلیلگر مدعی شده که کمپانی اپل بمنظور مقاومت بیشتر ایرپاور در برابر حرارت زیاد مجبور به ایجاد تغییراتی در بدنه ی این ایرپاوره شده است. طبق نظریات کو با توجه به تغییرات ایجاد شده در ایرپاور رشد 60درصدی قیمت را در پی داشته است.

ایرپاد 2019 از نسخه جدید از بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد. هرچند جزئیات بیشتری در این خصوص آقای کو منتشر نکرده است، ولی با توجه به گزارشات منتشر شده ی اخیر ایرپاد جدید قرار است مجهز به  بلوتوث 5 باشد.

باید در نظر داشت قابلیت پشتیبانی از بلوتوث5در ایرپاد2 یعنی ایرپاد جدید دارای ویژگی صدای دوگانه می باشد. کاربران با استفاده از بلوتوث 5 قادر خواهند بود که آهنگ مورد نظرشان را با یک دستگاه روی دو هدفون جداگانه اجرا نمایند.

همچنین کاربران با استفاده از گوشی شان قادر به پخش دو آنگ متفاوت بصورت همزمان بر روی دو هدفون مجزا خواهند بود. بلوتوث 5 بسیار سریعتر با دستگاه ها جفت شده، و داده ها را با سرعت بیشتر انتقال می دهدو در ضمن محدوده ی بیشتری در تحت پوشش قرار می دهد.

وب سایت ورج باتوجه به شایعات گذشته در خصوص ایرپاد ها اگر این شایعات به حقیقت بپیوندد، ایرپاد جدید احتمالا ضد آب بوده و از قابلیت حذف نویز بهره خواهد برد.

طبق تحلیل آقای کو احتمالا شاهد عرضه مدل جدید از ایرپاد در سال 2020 خواهیم بود. ولی در این خصوص جزئیات بیشتری  منتشر نکرده است.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید