اپل راهنمای کامل iOS 12.1 را منتشر کرد

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 964

هنگامی که شما یک محصول اپل را خریداری می کنید راهنمای کامل استفاده از محصول در جعبه وجود ندارد. برای دسترسی به کتابچه ی راهنما باید به وب سایت اپل رفته یا به دنبال آن در کتاب های اپل باشید.

امروز اپل نسخه ی به روز شده ی راهنمای آیفون را برای کاربران در سایت خود منتشر کرد که شامل امکانات جدید iOS 12.1 نیز می شود. این کتابچه به صورت رایگان در بوک استور اپل موجود است.

این نسخه شامل ارجاع هایی از خصوصیات جدیدی از iOS12.1، مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، گروه فیس تایم و توانایی تصحیح میزان عمق پرتره در دوربین می شود. گروه فیس تایم ابتدا به عنوان ویژگی جدید iOS 12 معرفی شد اما اپل انتشار آن را به تاخیر انداخت چرا به اندازه ی کافی آماده برای این ورژن از iOS  نبود. به جای آن، اپل اجازه داده بود که آن را در نسخه ی جدید iOS منتشر کند که امروز به آن عمل کرد.

گنجاندن گروپ فیس تایم در نسخه ی جدید کتابچه ی راهنمای کاربر به این معنی است که در iOS12.1 این ویژگی وجود دارد. البته گروپ فیس تایم محدودیت هایی دارد؛ مانند موجود نبودن در تمام مناطق و آیفون های قدیمی مانند آیفون 5 اس، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس که این ها فقط از تماس صوتی گروپ فیس تایم پشتیبانی می کنند.

یکی دیگر از امکاناتی که در راهنمای جدید برجسته شده اپل موزیک است. این راهنما اشاره کرده که این برنامه امکانات جدیدی مانند صفحه ی به روز شده ی هنرمندان، 100 آهنگ برتر روز در جهان و جستجو برای شعر را در خود گنجانده است.

iOS 12.1 به در هفته ی آتی برای کاربران منتشر می شود؛ احتمالا سه شنبه ی بعد از مراسم رسمی اپل.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید