اپل به دنبال ساخت آیمک با نمایشگر منحنی

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 594

معمولا شرکت اپل برای عرضه کردن هر یک از محصولاتش نام خاصی را در نظر می گیرد.

به عنوان مثال برای انواع گوشی(آیفون)، آیپد( تبلت)، مک بوک(لب تاب) و آی مک (کامپیوتر های چند کاره) در نظر می گیرد که ما در ادامه به شرح طرح جدید آی مک می پردازیم، تا شما جزو اولین هایی باشید که در مورد آی مک میدونید.
از آخرین باری که در طراحی آی مک ها تغییری ایجاد شد زمان زیادی می گذرد، اما اکنون خبرهایی که در دسترس می باشد نشان می دهد که قرار است آی مک هایی با نمایشگر های منحنی ساخته شود که به نوبه ی خود یک تغییر بزرگ و جالب به شمار می رود.
حال با توجه به پتنتی که شرکت اپل در آمریکا به ثبت رسانده است، این خبرها رنگ و بوی بیشتری از واقعیت رو به خود گرفته اند که می توان گفت این ایده جدید همان طرح شیشه ای منحنی می باشد.
از دیگر اطلاعاتی که می توان از این پتنت به ثبت رسیده استخراج کرد، این است که این دستگاه الکترونیکی مجهز به بدنه شیشه ای از چند قسمت تشکیل شده است، که قسمت بالای آن مربوط به نمایشگر و قسمت پایینی آن مربوط به ابزار های ورودی و قسمت دیگر شامل تغییر حالت نیز می باشد که باعث اتصال قسمت بالا و پایین می شود.
این قسمت آخر موجب تشکیل یک بدنه منحنی می شود و به گونه ای است که کاربر می تواند صفحه کلید را کشیده و به زاویه دلخواه خود تبدیل کند.


طراحی آی مک جدید دیدنی و عجیب است و به گونه ای می باشد که هم صفحه کلید و هم صفحه نمایشگر آن در یک صفحه شیشه ای خمیده قرار دارند و صفحه کلید و نمایشگر در همان سطح مداوم ساخته شده از مواد انتقال دهنده، گنجانیده می شوند.
این اختراع، نمونه شیشه، پلاستیک یا سرامیک را ارائه میدهد، اما دلالت بر این امر دارد که به احتمال زیاد از شیشه ساخته می شود.
صفحه کلید،تاچ پد و صفحه نمایش همه در یک صفحه شیشه ای سلاخته می شوند، اما طراحی های جایگزین نشان می دهد که باعث جدا شدن صفحه کلید می شود.
این ورق شیشه ای در صورت عدم استفاده می تواند تا وسط آن جمع شود تا امکان نگهداری و حمل و نقل آسان تر فراهم شود.
ویژگی منحصر به فردی که آی مک دارد و آن را از دیگر محصولات اپل جدا کرده و باعث شده است که کارشناسان اسم اعجوبه را روی این محصول بگذارند، ویژگی های ظاهری آن می باشد که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.
این اختراع علاوه بر این آپشن ها، طراحی هایی را برای لوازم جانبی دسکتاپ mac book نشان می دهد، که به کاربران امکان می دهد لپ تاپ را به دستگاه متصل کنند.
این لپ تاپ در قسمت پایین دستگاه قرار دارد و به imac متصل می شود تا کاربر بتواند ضمن داشتن صفحه نمایش بزرگ تر، از صفحه کلید و لپ تاپ استفاده کند.
این که آیا این طراحی جدید ایجاد خواهد شد یا خیر، در حال حاضر مشخص نیست، زیرا بسیاری از اختراعات ثبت شده هرگز محقق نمی شوند و یا اینکه با شکست مواجه می شوند، با این وجود این طرح نشان گر خوبی از آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیافتد می باشد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید