امسال باید شاهد معرفی سه دیواس اپلی باشیم

person نویسنده: محمد رضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1083

با نزدیک شدن به سپتامبر و معرفی گوشی های جدید کمپانی اپل، حواشی و گمانه زنی ها نسبت به نوع طراحی گوشی های جدید و اطلاعات لو رفته بیشتر می­شوند؛ این اطلاعات حاکی از آن هستند که نام سه دیوایس جدید iPhone 11، iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max خواهد بود. هم اکنون با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درخصوص این سه دیوایس مطرح کنیم.

اکثر اطلاعاتی که درباره ی گوشی های جدید به بیرون درز شده توسط شرکت سازنده ی قاب های محافظ، به نام ESR و CoinX یکی از معروف ترین افشاگر های موجود در توئیتر می­باشد.

احتمال می­رود که صفحه نمایش گوشی های iPhone 11 و iPhone 11 Pro به ترتیب 5.8 و 6.5 اینچی بوده و تغییر خاص دیگری در آن ها رخ نداده است.

نام دیگری نیز افشاگر ها برای این سه دیوایس پیش بینی کرده اند که به ترتیب iPhone 11R، iPhone 11 و iPhone 11 Pro می­باشد؛ این نوع نام گذاری به این دلیل بود که چون در سری قبلی حرف R وجود داشته پس احتمالاً در سری 2019 گوشی های اپل نیز حضور خواهد داشت. 

بخش عمده تغییرات در خصوص سخت افزار، دوربین، حسگر لمسی و دیگر قسمت ها رخ داده و طراحی کلی گوشی در قسمت صفحه نمایش، مکان دوربین سلفی و حسگر ها دچار دگرگونی نشده است.

·        لمس سه بعدی

اپل در سه گوشی جدید خود اپل در سه گوشی جدید خود 3D Touch یا همان لمس سه بعدی با یک موتور جدید و قدرتمند تپتیک از نوع Leap Haptics استفاده کرده است تا توانایی تشخیص حساسیت فشار را سریع تر و دقیق تر از قبل کند.

·        صفحه نمایش

به احتمال زیاد گوشی iPhone 11 یا همان گوشی دارای پسوند R، از صفحه نمایش IPS بهره ببرد و iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max دارای صفحه نمایش از نوع AMOLED باشند؛ البته انتظار می­رود تا در نسخه هایی که سال 2020 و 2021 به بعد عرضه خواهند شد دیگر صفحه نمایش IPS در میان نباشد و به جای آن، نمایشگر های OLED که دارای انعطاف پذیری بالا هستند را به همراه Face ID و Touch ID زیر صفحه ای مشاهده کنیم.

·        دوربین

و اما تغییر جدید رخ داده در سه دیوایس جدید اپلی ما، وجود سه دوربین به همراه فلاش دو گانه در یک قاب مربع شکل به صورت برآمده است که در سمت چپ دستگاه جای گرفته و شکل جدیدی به بدنه ی پشتی داده است!.

انتظار می­رود گوشی های iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max سه دوربین و گوشی iPhone 11 دو دوربین فوق العاده قوی دارند.

تغییر دیگر ایجاد شده در طراحی، استفاده از لنز فوق برآمده در دوربین دوم این سه دیوایس با کیفیت 12 مگاپیکسل بوده و برای رقابت با دیگر کمپانی ها انتخاب مطلوب و منطقی به نظر می­رسد.

 ویژگی جدید موجود در دوربین ها وجود قابلیت Smart Frame است؛ این قابلیت جهت بهبود عملکرد دوربین بوده و می­تواند چشم انداز زیبا، کادر بندی، پرستپکتیو سوژه، عکاسی از فضای اطراف کادر در کنار ویرایش فیلم ها و کات کردن تصاویر ضبط شده برایتان ایجاد کند!.

احتمال قوی دیگر نیز مبنی بر وجود پورت Lightning، تراشه A13 و همچنین IOS 13 در سه دیوایس iPhone 11، iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max می­باشد که امیدواریم به حقیقت بپیوندد!.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید