اخبار کنفرانس WWDC 2018

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1104

بررسی کنفرانس WWDC 2018

کنفرانس WWDC توسعه دهندگان اپل در سطح جهانی است. این رویداد سالانه و تابستانی برای توسعه دهندگان نرم افزار است اما این نیز زمانی می باشد که اپل برخی از بزرگترین اعلامیه های محصول خود را تهیه می کند.

WWDC ویژگی های کارگاه های آموزشی و رویدادهای شبکه را توسعه می دهد. کنفرانس WWDC 2018 در همان محل برگزاری سال گذشته یعنی محل برگزاری کنفرانس McEnery برگزار شد.

اپل به طور معمول از WWDC برای معرفی نسخه بعدی سیستم عامل خود (مک، آیفون و ...) به توسعه دهندگان استفاده می کند و امسال هم بدون استثنا بود. به روز رسانی ها به چهار سیستم عامل بزرگ نرم افزار تنها تضمین شده بود و در واقع اعلام کرد. Ios12، watch 5، mac os Mojave و tv os 12.

- Ios 12

اخبار کنفرانس WWDC 2018
اپل ios12 را با تمرکز عرضه کرد، عملکردی که شرکت می گوید آن را دو برابر می کند، با افزایش عملکرد مانند برنامه های باز دو برابر سریع است. این مزایا برای هر دستگاهی که قادر به اجرای ios11 بوده است، قابل اجرا می باشد. اپل همچنین بیشتر در مورد برنامه های خود برای AR توضیح داده است، از جمله راه اندازی AR Kit 2.
عمدتا میانبرهای برنامه که به شما امکان می دهد عبارات جدید انتخاب خود را به سیری اضافه کنید، هر کدام به عملکرد در برنامه های خاص مرتبط هستند مانند پیدا کردن نمرات ورزشی.
Animoji یکی دیگر از تمرکز بود. اپل نه تنها Animoji جدید را به همراه جدیدی از تشخیص زبان به ارمغان آورد، بلکه customoji Animoji، Memoji  را بر اساس چهره خود معرفی کرد، بسیار شبیه Emoji AR سامسونگ است. شما حتی می توانید آن را به عنوان یک اثر برچسب در بالای عکس اضافه کنید.
ویژگی های دیگر اعلام شده عبارتند از پیشنهادات جستجو و پیشنهادات اشتراک گذاری در عکس ها، تغییر از iBooks به Apple Books همراه بازسازی فروشگاه، اضافه کردن برنامه های ناوبری شخص ثالث به carplay، اعلان گروهی و Face Time.

- Mac os Mojave

اخبار کنفرانس WWDC 2018
Mac os چند تغییر بزرگ داشت، از جمله یک نام برای آخرین نسخه: Mojave . اولین ویژگی اپل نشان داد که حالت تاریک است که در سراسر سیستم عامل برای تغییر منو و رنگ UI به سایه های سیاه و خاکستری استفاده می شود.
ستون های دسکتاپ یکی دیگر از تغییرات بزرگ هستند که به شما اجازه می دهد آیکون های دسکتاپ خود را به نوعی از نوع یا تاریخی مرتب کنید که بعدا می توانید از طریق مرتب سازی و باز کردن آن ها مانند پوشه های ساده و راحت دسترسی که به درستی به دسکتاپ ساخته شده اند، استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب ساخته شده در ویرایش تصاویر و ابزار یادداشت اجازه می دهد تا آیفون خود را از مک خود فعال کنید. برای باز کردن دوربین، گرفتن یک عکس یا اسکن یک سند و بلافاصله آن تصویر را مستقیما به سند در mac خود ذخیره کنید. بسیاری از تمرکز بر روی امنیت نیز بود. اپل تنظیماتی امنیتی پیش فرض قوی تر و گسترده تر را برای همه برنامه هایی که دوربین و میکروفون را پوشش می دهد، ارائه می دهد. فروشگاه  mac App همچنین طراحی مجدد کامل داشته است، در مقایسه با تغییرات سال گذشته در فروشگاه App ios.
یکی از بزرگترین تغییرات طولانی مدت پیوند بلند مدت mac os، ios است. این دو به طور جدی متفاوتی باقی خواهند ماند اما اپل گفت که سال 2019، توسعه دهندگان به ابزارهای جدید برای پورت کردن برنامه ها از ios به mac os با حداقل تغییرات کد دسترسی خواهند داشت، همانطورکه در برخی از برنامه های جدید نشان داده شده است.
افزودنی های کوچکتر شامل ابزار ویرایش سریع برای تصاویر، معرفی اخبار و یادداشت های صوتی، یک برنامه مک برای Apple Home با پشتیبانی سیری و ترفند برای پشتیبانی از metal و eGPU است.

- Watchos 5

اخبار کنفرانس WWDC 2018
watchos همچنین دارای یک بروزرسانی جدید با چند ویژگی جدید است. یکی دیگر از walkie Talkie، یک برنامه جدید که به شما اجازه می دهد پیام های کوتاه صوتی را به کاربران اپل ساعت بر روی هر دو تلفن همراه و یا wifi ارسال کنید. به روز رسانی های کوچکتر شامل چند تمرین جدید مانند یوگا و پیاده روی، تشخیص تمرین خودکار، میانبرهای سیری، برنامه های شخص ثالث در صورت تماشای سیری، اطلاعیه های تعاملی، بهبود برنامه podcasts و توانایی شروع به صحبت کردن با سیری می باشد.

- Tvos

اخبار کنفرانس WWDC 2018
tvos همچنین چند نسخه کوچک در این سال به همراه برخی از ارتقا برای Apple TV 4k دریافت کرد.

- سخت افزار
WWDC عمدتا یم رویداد نرم افزاری است و امسال حتی بیشتر از حد نرمال، اپل سخت افزارها را سخت نگه می دارد. ما همچنین فکر کردیم که اپل می تواند به روز رسانی Mac Book Pro و شاید مک بوک 2018 را در این رویداد نشان دهد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید